سرویس: اقتصادی
کد خبر: 92602
|
07:42 - 1400/07/22
نسخه چاپی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل:

طرح های پیشران اقتصادی و تحول‌آفرین در استان اردبیل احصاء می شود

طرح های پیشران اقتصادی و تحول‌آفرین در استان اردبیل احصاء می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از احصای طرح های پیشران اقتصادی و تحول‌آفرین در استان خبرداد و گفت: یکی از محدودیت‌های اصلی تولیدکنندگان و بنگاه‌های اقتصادی کمبود منابع به ویژه کاهش تسهیلات سرمایه‌ در گردش از سوی بانک‌ها است.

به گزارش سبلان ما ،ارژنگ عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران به مشکلات تولید کنندگان در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: یکی از محدودیت‌های اصلی تولیدکنندگان و بنگاه‌های اقتصادی کمبود منابع به ویژه کاهش تسهیلات سرمایه‌ در گردش از سوی بانک‌ها است.

وی با بیان اینکه محدود کردن تأمین منابع تویدکنندگان به منابع بانکی درست نیست گفت: بهتر است از ظرفیت  شرکت‌های تأمین منابع مالی و سرمایه‌ای  نیز در اینخصوص استفاده شود تا رونق کسب و کار، تقویت نظام اقتصادی و اشتغال را شاهد باشیم.

عزیزی به  سفر رئیس جمهور در هفته‌های آینده به استان اردبیل اشاره کرد و گفت:  با تاکید استاندار اردبیل طرح‌های مهم و پیشران اقتصادی و تحول‌آفرین در مرحله احصا است که انتظار می رود با تأمین منابع مالی این طرح‌ها در آینده بتوانیم بهره‌برداری و ثمربخشی آنها را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد