سرویس: استانی
کد خبر: 932
|
11:17 - 1391/08/10
نسخه چاپی

670 واحد مسکونی در اهر سقف گذاری شد

670 واحد مسکونی در اهر سقف گذاری شد
مدیر کل بنیاد مسکن اردبیل گفت: 670 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده اهر از سهمیه احداثی استان اردبیل سقف ریزی شد.
 

به گزارش سبلانه ، احمد حاج علیزاده صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه بررسی وضعیت ساخت مسکن زلزله زدگان آذربایجان توسط اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر چهار هزار و 871 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده اهر در حال احداث است که از این تعداد ساخت هزار و 130 واحد سهمیه بنیاد مسکن اردبیل در مناطق زلزله زده است.

وی با بیان اینکه پیش از این 80 واحد مسکونی تکمیل و به صاحبان آن تحویل داده شده است، اضافه کرد: این تعداد واحد مسکونی دیگر نیز در مرحله سقف ریزی بوده و پیش بینی می شود قبل از آغاز زمستان در اختیار زلزله دیدگان قرار بگیرد.

به گفته وی بنیاد مسکن استان اردبیل از مجموع سهمیه خود در اولویت کاری اول احداث 500 واحد و در اولویت کاری دوم ساخت 19 روستای بخش مرکزی از شهرستان اهر را عهده دار شده است.

به گزارش مهر، مدیرکل بنیاد مسکن استان با اشاره به تلاش بنیاد مسکن اردبیل به عنوان یکی از استانهای معین ساخت مسکن مناطق زلزله زده افزود: بر اساس تلاش شبانه روزی بنیاد مسکن پی ریزی هزار و 100 واحد ریخته شده و 83 واحد نیز آرماتور بندی شده است.

این مسئول افزود: به دلیل فرا رسیدن فصل سرما و ضرورت تسریع عملیات احداثی واحدها در اسکلت ساختمانهای در حال احداث از اسکلتهای پیچ و مهره استفاده شده است.

حاج علیزاده با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی به زلزله زدگان برای ساخت واحدهای مسکن خود تصریح کرد: هزار و 600 پرونده برای معرفی و دریافت تسهیلات بانکی تشکیل شده که از این تعداد هزار و 150 پرونده به بانکهای عامل معرفی شده و 580 پرونده موفق به اخذ قرارداد دریافت تسهیلات از بانکها شده اند.

هم اکنون 310 اکیپ پیمانکاری با مساعدت ستادهای معین بنیاد مسکن استان زنجان، همدان و اردبیل در حال ساخت اماکن مسکونی در روستاهای زلزله زده شهرستان اهر هستند.
 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد