کد خبر: 94003
|
14:46 - 1400/10/26
نسخه چاپی

نائب رئیس مجلس :

مشکلات معیشتی و زیرساختی روستاها باید بصورت ملی مرتفع شود

مشکلات معیشتی و زیرساختی روستاها باید بصورت ملی مرتفع شود
نائب رئیس مجلس گفت: مشکلات معیشتی، کشاورزی، آب، زیرساختی و اقتصاد روستاییان باید به‌صورت ملی مرتفع شود و رسیدگی به گرفتاری‌های مردم نیازمند کمک‌های همه‌جانبه مسؤولان امر است.

علی نیکزاد در حاشیه حضور در شهرستان نیر در گفتگو با  خبرنگار  سبلان مااظهار داشت: مشکلات معیشتی، کشاورزی، آب، زیرساختی و اقتصاد روستاییان باید به‌صورت ملی مرتفع شود و رسیدگی به گرفتاری‌های مردم نیازمند کمک‌های همه‌جانبه مسؤولان امر است.

وی افزود: الگوی کشت باید در بین کشاورزان منطقه تغییر یابد و افزایش توانمندسازی در حوزه کشاورزی، موجب افزایش اشتغال و کاهش بسیاری از مشکلات روستاییان می‌شود.

نائب رئیس مجلس گفت: پیگیر تأمین اعتبار برای برخی از پروژه‌های شهرستان نیر در حوزه گردشگری، کشاورزی، زیرساختی، طرح هادی روستایی هستیم و از حضور سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف حمایت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اهتمام‌ مسؤولان امر در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در مناطق مختلف شهرستان نیر باید ویژه و با برنامه‌ریزی‌های خاص صورت پذیرد.

نیکزاد گفت: با توجه به اهمیت بالای سد معیشتی سرخ‌آب برای تامین آب کشاورزی ۸ روستای محدوده شهرستان نیر، باید در حل مشکلات موجود این سد تسریع شود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد