سرویس: اجتماعی
کد خبر: 94120
|
17:05 - 1400/11/04
نسخه چاپی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رییس کل دادگستری استان:

لزوم تسریع در تعیین تکلیف کالاهای مکشوفه قاچاق / هیچ عذر و بهانه ای برای بلاتکلیفی اموال تملیکی پذیرفتنی نیست

لزوم تسریع در تعیین تکلیف  کالاهای مکشوفه قاچاق / هیچ عذر و بهانه ای برای بلاتکلیفی اموال تملیکی پذیرفتنی نیست
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رییس کل دادگستری استان اردبیل به لزوم تعیین تکلیف سریع کالاهای مکشوفه قاچاق اشاره کرد و گفت: قانون تکلیف همه را مشخص کرده و هیچ عذر و بهانه ای دراین زمینه قابل قبول نیست.

به گزارش سبلان ما ، آفاقی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل در دیدار دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل با تاکید بر رعایت دقیق قانون در اقدامات و اعمال نظارت های کارآمد و موثر درجهت اجرای دقیق قوانین و مقررات، به لزوم تعیین تکلیف سریع کالاهای مکشوفه قاچاق به ویژه کالاهای فاسد شدنی اشاره کرده، افزود: قانون تکلیف همه را مشخص کرده و هیچ عذر و بهانه ای دراین زمینه قابل قبول نیست.

مجتهدی نیا دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان نیز ضمن قدردانی از حمایت های مقامات قضایی استان در امر مبارزه با قاچاق و ابراز خرسندی از احکام قاطع قضات اردبیل در خصوص کالاهای ممنوعه، گزارشی از اقدامات کمیسیون در حوزه کاری مربوطه ارائه داد.

وی با اشاره به جایگاه استان اردبیل به عنوان قطب مطرح کشاورزی،  قاچاق نهاده های دامی را از مهمترین موضوعات مطرح در اردبیل دانسته، از دغدغه موجود برای بازگرداندن سریع اینگونه کشفیات به چرخه مصرف داخل خود استان خبرداد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد