سرویس: اجتماعی
کد خبر: 94141
|
15:30 - 1400/11/06
نسخه چاپی

وزیر کشور در اردبیل:

همدلی مردم و مسئولین اردبیل در حل بحران برف، ستودنی است/ تجهیزات و امکانات لازم برای مقابله با بحران در استان اردبیل تامین می شود

همدلی مردم و مسئولین اردبیل در حل بحران برف، ستودنی است/ تجهیزات و امکانات لازم برای مقابله با بحران در استان اردبیل تامین می شود
وزیر کشور در حاشیه بازدید از مناطق برف گیر اردبیل از همدلی مردم و مسئولین منطقه در بحران برفی اخیر قدردانی کرد و گفت: در اولین فرصت امکانات و تجهیزات لازم برای مقابله با بحران در استان اردبیل تامین می شود.

احمد وحیدی وزیر کشور  در حاشیه بازدید از مناطق برف گیر اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، به تشریح اهداف سفر به استان اردبیل پرداخت و گفت: این سفر به منظور بررسی وضعیت موجود و ساماندهی بهتر مسائل و رسیدگی به وضعیت موجود در راستای خدمت رسانی به مردم انجام گرفت.

وی به لزوم برنامه ریزی برای  مقابله با بحران های احتمالی پیش رو  پرداخت و گفت: ضمن اینکه باید از درگاه خداوند متعال جهت نزول بارش رحمت الهی شکرگذاری کرد، برای مقابله با بحران های احتمالی  و خدمت به مردم نیز همواره باید آماده بود.

وزیر کشور ضمن قدردانی از تلاش های مردم و مسئولین در حل مشکلات موجود در بحران اخیر گفت: خوشبختانه با اقدام به موقع  نیروهای دستگاه های اجرایی و مردم  برق، تلفن ،آب و گاز  همه مناطق استان برقرار بود  و طی این مدت شاهد قطع انرژی در استان نبودیم و این خود بسیار مهم و حیاتی است.

وی به نجات بیماران در مناطق صعب العبور نیز اشاره کرد و گفت: با کمک نیروهای امدادی هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی خدمات مناسبی در این راستا به محصور شدگان در برف و کولاک انجام گرفته است که قابل قدردانی است.

وحیدی از تلاش های سپاه پاسداران برای برف ربوبی از معابر و بازگشایی جاده های مواصلاتی نیز قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه با هوشیاری و همدلی مردم و مسئولین آسیب جدی به کسی در این بحران اخیر وارد نشد و این موجب خوشحالی مضاعف در کنار نزول رحمت الهی برای  مردم منطقه است.

وی به مشکلات زیر ساختی استان اردبیل و کمبود امکانات لازم برای مواقع بحرانی نیز اشاره کرد و گفت: در اولین فرصت نسبت به تامین تجهیزات و امکانات لازم اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد