سرویس: سیاسی
کد خبر: 94395
|
13:43 - 1400/11/22
نسخه چاپی

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی :

حکومت ایران مبتنی بر تفکر و اندیشه ناب اسلامی است/ ملت ایرات با مقاومت 43 ساله خود، استکبار را به زانو درآوردند

حکومت ایران مبتنی بر تفکر و اندیشه ناب اسلامی است/ ملت ایرات با مقاومت 43 ساله خود، استکبار را به زانو درآوردند
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در قانون اساسی یکی از اصلی‌ترین مسائل، نوع حکومت در کشور است و حکومت ایران مبتنی بر تفکر و اندیشه ناب اسلامی بوده و براساس احکام اسلام پایه‌گذاری شده است.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن که در مصی اردبیل برگزار شد، گفت: در طول ۴۳ سال گذشته از انقلاب اسلامی استکبار جهانی و دشمنان اسلام و کشور همواره با توطئه‌های خود درصدد تضعیف قدرت ایران اسلامی بودند.

وی افزود: فشارهای سیاسی، تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، جنگ تحمیلی ۸ ساله، ایجاد فتنه‌های داخلی  از جمله این توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی بوده که در طول چندین سال گذشته اتفاق افتاده، اما ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی همواره در برابر توطئه‌های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ایستادگی کرده و نقشه‌های شوم‌شان را خنثی کردند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با تدابیر معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) بر مبنای احکام اسلام و قرآن پایه‌ریزی شده و تشکیل نظام اسلامی، برقراری عدالت، استقلال، آزادی، اخلاق و معنویت از جمله آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

میرتاج‌الدینی گفت:  در طول تاریخ انقلاب‌های متعددی در دنیا رخ داده و اما انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با هر یک از آنها دارای ویژگی‌ها و امتیازات بیشتری بوده است.

وی  افزود: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، شعارها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران مختص دوران خاصی نبوده و چون مبتنی بر فطرت بشر، دفاع از مظلومان عالم، تمدن اسلامی و رشد و پیشرفت بوده، جاودانه است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: در قانون اساسی یکی از اصلی‌ترین مسائل، نوع حکومت در کشور است و حکومت ایران مبتنی بر تفکر و اندیشه ناب اسلامی بوده و براساس احکام اسلام پایه‌گذاری شده است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد