سرویس: سیاسی
کد خبر: 95343
|
15:38 - 1401/02/16
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز:

وضعیت جاده‌های شهرستان اصلاندوز قابل قبول نیست

وضعیت جاده‌های شهرستان اصلاندوز قابل قبول نیست
امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: یکی از مهم‌ترین معضلات و مشکلات شهرستان اصلاندوز مغان در حوزه‌ راه و جاده‌های مواصلاتی است که به هیچ عنوان وضعیت جاده‌های منطقه اصلاندوز قابل قبول نیست و باید مسئولان به ویژه دستگاه‌های اجرایی مربوطه در راستای رفع این مشکل اساسی و زیرساختی تلاش کنند.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام محمد جعفرزاده امام جمعه شهرستان اصلاندوز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهار داشت: باید برای آخرت خود با رعایت تقوای الهی زاد و توشه‌ای داشته باشیم لذا انسان باید هم برای دنیا و هم برای آخرت خود توجه داشته باشد و انسان باید در کنار پرورش و رفع نیازهای مادی جسم به پرورش روح نیز بپردازد و این مسئله با رعایت تقوای الهی امکان پذیر خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز قدس، افزود: مقام معظم رهبری در این سخنرانی بر لزوم گسترش میدان مقاومت در برابر استکبار جهانی تاکید کردند و به همراهی و دفاع همیشگی از مظلومان جهان به ویژه فلسطین قهرمان اشاره کردند که باید مورد توجه قرار دهیم.

جعفرزاده با تبریک هفته معلم به معلمان جامعه، تصریح کرد: با توجه به روایات و احادیث متعدد از ائمه اطهار(ع) هیچ صدقه‌ای برتر از تعلیم و آموزش نیست و معلمان در جامعه جایگاه ویژه‌ای دارند و به عنوان هدایتگران انسان‌ها در سطح جوامع شناخته می‌شوند که باید قدردان زحمات قشر تلاشگر فرهنگیان باشیم.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز مغان وضعیت جاده‌های شهرستان اصلاندوز را غیرقابل قبول دانست و بیان کرد: یکی از مهم‌ترین معضلات و مشکلات شهرستان اصلاندوز مغان در حوزه‌ راه و جاده‌های مواصلاتی است که به هیچ عنوان وضعیت جاده‌های منطقه اصلاندوز قابل قبول نیست و باید مسئولان به ویژه دستگاه‌های اجرایی مربوطه در راستای رفع این مشکل اساسی و زیرساختی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اتحاد مسئولان رمز توسعه و پیشرفت است، ادامه داد: شهرستان اصلاندوز با توجه به اینکه جدیدالتاسیس می‌باشد بنابراین کمبودهایی در عرصه‌های مختلف دارد که امیدواریم با اتحاد مسئولان که رمز اساسی توسعه و پیشرفت است در شهرستان اصلاندوز مغان شاهد رفع مشکلات و آبادانی منطقه باشیم.

جعفرزاده با اشاره به عدم وجود بیشتر ادارات در شهرستان اصلاندوز، گفت: با توجه به اینکه منطقه اصلاندوز در سال‌های اخیر به شهرستان ارتقا یافته است باید مسئولان استانی نسبت به استقرار و ایجاد ادارات در منطقه برای خدمات رسانی به مردم اهتمام لازم را داشته باشند و این مهم اتحاد مردم را نیز برای حمایت از دولت می‌طلبد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد