کد خبر: 95434
|
10:56 - 1401/02/24
نسخه چاپی

مديرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل خبر داد:

هزینه کرد 500 میلیارد ریالی برای احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره2 / کاهش معضلات زیست محیطی از اهداف احداث این پروژه است

هزینه کرد  500 میلیارد ریالی برای احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره2 / کاهش معضلات زیست محیطی از اهداف احداث این پروژه است
مديرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از احداث و تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل2 با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال در نیمه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش سبلان ما ، محمد اهلی صبح امروز در جریان بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل2 ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از معضلات زیست محیطی شهرک صنعتی اردبیل(2)، تکمیل ظرفیت فاز اول تصفیه خانه فاضلاب این شهرک صنعتی بود که برای حل این مشکل، اجرای مدول دوم آن در سال 1399 آغاز شد.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین پروژه هایی است که در شرکت شهرک های صنعتی اجرا می شود خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال هزینه شده است که در حال حاضر، اجرای ابنیه آن به طور کامل به پایان رسیده و نصب تجهیزات الکترو مکانیکال آن با پیشرفت بالای 80 درصدی در حال اجرا است.

مديرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: برای اجرای این پروژه از تمامی ظرفیت ها و اعتبارات داخلی، استانی و ملی استفاده شده است که تخصیص این اعتبارات با همت و مساعدت استاندار اردبیل و نمایندگان مجلس شورای اسلامی محقق شده است.

اهلی ظرفیت حال حاضر مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل2 را 2500 مترمکعب در روز برشمرد و افزود: با بهره برداری از مدول دوم، ظرفیت پالایش پساب خروجی واحدهای تولیدی به دو برابر کنونی افزایش یافته و به 5000 مترمکعب در روز خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: احداث تصفیه خانه در شهرک های صنعتی از جمله برنامه های این شرکت برای کاهش معضلات زیست محیطی واحدهای تولیدی است که البته احداث این تصفیه خانه ها منوط به داشتن ظرفیت کافی و انجام مطالعات فنی است.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد