سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95494
|
12:43 - 1401/02/28
نسخه چاپی

فرماندار سرعین:

لزوم تبیین و روشنگری رسانه ها در خصوص اقدامات اقتصادی اخیر دولت / گام موثری در حوزه اطلاع‌رسانی ادارات برداشته می شود

لزوم تبیین و روشنگری رسانه ها در خصوص اقدامات اقتصادی اخیر دولت / گام موثری در حوزه اطلاع‌رسانی ادارات برداشته می شود
فرماندار سرعین به تبیین اقدامات اقتصادی اخیر دولت پرداخت و گفت: با اجماع نخبگی و اقناع افکار عمومی مردم، حمایت از بهبود معیشت مردم در قالب این طرح دنبال خواهد شد.

به گزارش سبلان ما ، باقر باقرزاده  فرماندار سرعین پیش از ظهر امروز در نشست با فعالان فضای مجازی و اجتماعی این شهرستان به تشریح اهداف پیش روی طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها پرداخت و گفت: موضوع یارانه ها باید به روشنی به مردم بیان شود.

وی با اشاره به اینکه مردم اعتماد بالایی به دولت مردمی دارند ، گفت:  این سرمایه اجتماعی امکان اجرای طرح‌های مهمی چون مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را فراهم می‌کند.

باقرزاده گفت: با اجماع نخبگی و اقناع افکار عمومی مردم، حمایت از بهبود معیشت مردم در قالب این طرح دنبال خواهد شد.

وی همچنین با تبیین اقدامات اقتصادی اخیر دولت و شرح اقدامات دولت محلی از فعالیت‌های بی‌منت و جهادی فعالان حوزه ارتباطات منطقه قدردانی کرد.

فرماندار سرعین با اشاره به برخی انتقادات در حوزه روابط عمومی ادارات این شهرستان گفت؛ با برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی می‌توان گام موثری در حوزه اطلاع‌رسانی ادارات برداشت.

تعدادی از خبرنگاران نیز در این نشست موضوعاتی همچون مسکن ملی در سرعین ، وضعیت نامطلوب جاده‌های شهرستان، ضعف روابط عمومی برخی ادارات، تعامل رسانه و دولت، مشکلات اتوبوس‌های بین‌شهری، جریمه خودروهای سواری در شهر و نارضایتی مسافران ، جریمه کسبه از سوی اداره تعزیرات و مشکل تاسیس نانوایی را مطرح کردند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد