سرویس: اقتصادی
کد خبر: 95512
|
15:09 - 1401/02/29
نسخه چاپی

بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از واحدهای تولیدی استان اردبیل+ عکس

بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از واحدهای تولیدی استان اردبیل+ عکس
رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که برای سفری سه روزه وارد استان اردبیل شده اند، امروز از برخی واحدهای تولیدی این استان بازدید کردند.

به گزارش سبلان ما ،رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس سیزدهم امروز از برخی مناطق حاشیه شهر اردبیل و نیز چند واحد تولیدی و صنعتی و کارگری استان بازدید کرده و مسایل و مشکلات این واحدها را بررسی کردند.

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: این سفر در چارچوب وظایف نظارتی کمیسیون اجتماعی مجلس در حوزه آسیب‌های اجتماعی، حمایت از مشاغل خرد و خانگی و همچنین آشنایی با عملکرد و نهادها و سازمان‌های حمایتی و نیز بررسی وضعیت تشکیلات استانی سازمان تامین اجتماعی، سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان انجام می‌شود.

وی افزود: در این سفر به همراه اعضای کمیسیون اجتماعی، مسئولین ارشد استانی و همچنین تعدادی از مقامات کشوری و معاونان وزرا از حاشیه شهرهای استان اردبیل و تعدادی از کارخانجات که نیاز به کمک و همکاری دارند، بازدید به عمل آمد.

اسماعیلی نظارت و آشنایی با مشکلات پروژه‌های نیمه تمام زیرمجموعه اداره کل‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را جمله اهداف دیگر این سفر ذکر کرد و ادامه داد: در مناطق مختلف استان از جمله مغان، گرمی و سایر بخش‌ها مشکلات مرتبط با تعاونی‌ها و تشکل‌های کارگری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اعضای کمیسیون اجتماعی در این حوزه از نزدیک مسائل را بررسی می‌کنند.

وی گفت: در پایان این سفر کاری، نتایج این سفر با حضور استاندار، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مقامات مرتبط برای پیدا کردن بهترین راهکار اجرایی و عملیاتی برای حل مشکلات در جلسه شورای اداری استان مطرح خواهد شد.

نماینده مردم گرمی مغان و انگوت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علاوه بر اعضای کمیسیون اجتماعی، برخی از  اعضای مجمع نمایندگان استان اردبیل از جمله علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نیز اعضای کمیسیون را در این سفر همراهی می‌کنند.

معاونین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس را در این سفر همراهی می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد