سرویس: سیاسی
کد خبر: 95528
|
18:27 - 1401/02/30
نسخه چاپی

یک هادی سیاسی در پارس اباد:

جهاد تبیین، زیربنای موفقیت در گام دوم انقلاب است/شجاعت دولت در اجرای توزیع عادلانه یارانه ها ستودنی است

جهاد تبیین، زیربنای موفقیت در گام دوم انقلاب است/شجاعت دولت در اجرای توزیع عادلانه یارانه ها ستودنی است
یک هادی سیاسی با بیان اینکه مردم با نظام اسلامی همراه هستند و از ارزش ها و آرمان های آن دفاع می کنند گفت: در دولت های قبلی طرح توزیع عادلانه یارانه ها با وجود آنکه قانون بود به دلیل پیامدهای آن اجرایی نشد ولی دولت سیزدهم با شجاعت وارد این مساله شد.

به گزارش سبلان ما ،نشست روشنگری و‌ جهاد تبیین با موضوع توزیع عادلانه یارانه ها با حضور اعضای  بسیج مهندسین کشاورزی و بسیج ادارات پارس آباد مغان  در این شهرستان برگزار شد.

رضا ظهراوند از هادیان سیاسی شهرستان پارس آباد گفت: در حال حاضر دشمن به جنگ شناختی برای ناامیدی برای اقشار مختلف مردم روی آورده است اما این جنگ ترکیبی با آمادگی  فراگیر مردم ایران در میدان جهاد تبیین با شکست مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین زمینه ساز موفقیت گام دوم انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند، گفت: برای پیشبرد انقلاب اسلامی هیچ راهی غیر از به میدان آوردن مردم نداریم.

این هادی سیاسی گفت:دشمن از بدو پیروزی انقلاب با انواع و اقسام فشارها همچون جنگ تحمیلی، ترور شخصیت ها و مقامات، تهدید و تحریم و فتنه سعی در براندازی و فروپاشی نظام اسلامی را داشت که به لطف الهی با حضور منسجم مردم و درایت های حکیمانه امام و رهبری تاکنون ناکام مانده است.

وی با بیان اینکه روشنگری تلاش برای مقابله و خنثی کردن توطئه‌های دشمن است؛ دشمن در حال انجام جنگ ترکیبی علیه ما است و همه تلاش خود را در جبهه‌های مختلف به کار می‌گیرد، افزود: در جهاد تبیین راه درست مقابله با دشمن تهاجم ترکیبی و روشنگری همه جانبه علیه دشمن است و انجام این امر هم مستلزم روشنگری و آگاهی نسبت به دستاوردهای انقلاب و اقدامات انجام شده است

 در ادامه افزود نقشه سه ضلعی استکبار جهانی برای براندازی نظام فشاراقتصادی،فشار روانی،فشار عملی یعنی اول طرح مسئله وایجاد مشکل میکنند بعد شایعه سازی وبر ذهن وافکار مردم مسلط و ایجاد اختلال درمحاسبات مردم سپس آشوب سازی میکنند وازمردم دعوت میکنند که به خیابان بریزندو برعلیه انقلاب اعتراض کنند.

ظهراوند  گفت: امروز بصیرت یکی از مولفه های اصلی مقابله با دشمن است و به فضل الهی ملت ایران همواره هوشیار و بصیر بوده و از اقوام مختلف این کشور در هنگام بحران و فتنه با اتحاد و بصیرت در تبعیت از ولایت و پیشبرد اهداف مقدس انقلاب و نظام اسلامی گام برمی دارند.

وی با بیان اینکه مردم با نظام اسلامی همراه هستند چون خود مردم صاحب انقلاب هستند و از ارزش ها و آرمان های آن دفاع می کنند گفت: در دولت های قبلی طرح توزیع عادلانه یارانه ها با وجود آنکه قانون بود به دلیل پیامدهای مترتب برآن اجرایی نشد ولی دولت سیزدهم با شجاعت وارد این مساله شد چون اقتصاد کشور در شرایط بحرانی قرار گرفته بود.

هادی سیاسی پارس اباد  با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قدرت اول منطقه است گفت: ظرفیت های کشور فراوان و متنوع است و  اگر می خواهیم اقتصاد مریض کشور را نجات دهیم باید همین راه را برویم و گریزی از آن نیست.

خبرنگار: مهرداد عاصمی

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد