سرویس: اقتصادی
کد خبر: 95591
|
07:35 - 1401/03/05
نسخه چاپی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل:

کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۵میلیارد در اردبیل

کشف احتکار مواد غذایی  به ارزش ۱۸۵میلیارد  در اردبیل
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۵میلیارد در اردبیل خبرداد.

به گزارش سبلان ما ، علی رحیمی‌آذر مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف انبار احتکار مواد غذایی در اردبیل خبرداد و گفت: در پی گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر احتکار مواد غذایی در انبارهایی در سطح شهر اردبیل گروهی متشکل از رئیس شعبه سیار تعزیرات به همراه بازرسان سازمان صمت و ماموران نیروی انتظامی در قالب گشت مشترک به محل های مورد نظر اعزام شدند.

 وی افزود: در بازرسی اولیه از این محل ها مقادیر زیادی برنج ، رب گوجه نیم کیلویی و یک کیلویی و شکر در مجموع به ارزش ۱۸۵میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

 رحیمی‌آذر  با بیان اینکه دستور توزیع کالای احتکاری در شبکه صادر شد، اظهار کرد: متهمان پس از تکمیل برگ گزارش به تعزیرات حکومتی معرفی و هم اکنون پرونده این متخلفان در حال رسیدگی است.

وی افزود: از ابتدای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، سازمان تعزیرات حکومتی به همراه سایر ارگان‌های  ذیصلاح، افزایش سطح بازرسی‌ها و نظارت بر قیمت کالاهای اساسی را در اولویت کاری خود قرارداده است.

رحیمی‌آذر  خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترک بازرسی به طور مداوم درحال بازرسی از بازار بوده و هرگونه تخلف احتمالی را رصد کرده و با هرگونه تخلف در حوزه‌های مختلف اقتصادی خصوصا کالاهای  اساسی و مایحتاج مردمی بشدت و مطابق با موازین برخورد قانونی می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد