سرویس: سیاسی
کد خبر: 95658
|
13:57 - 1401/03/10
نسخه چاپی

امام جمعه اهل سنت شرق گلستان؛

توهین به مقدسات مسلمانان قابل پذیرش نیست/ با عوامل توهین به امام رضا(ع) برخورد شود

توهین به مقدسات مسلمانان قابل پذیرش نیست/ با عوامل توهین به امام رضا(ع) برخورد شود
اخوند محمد امین صفری گفت: توهین به مقدسات مسلمانان و اهل بیت پیامبر بزرگ اسلام، پذیرفتنی نیست و باید با عوامل این اقدام برخورد قاطع شود.

به گزارش سبلان ما ، آخوند محمد امین صفری، امام جمعه اهل سنت شهر فراغی شهرستان کلاله در واکنش به توهین به امام رضا(ع) از سوی برخی از بازیگران و عوامل سینمایی،گفت: دشمنان اسلام از ابتدا تاکنون با حیله ها و ترفندهای مختلف به پیامبر بزرگ اسلام و اهل بیت پیامبر(ص) توهین کرده اند و درصدد هستند با بسط این موضوع به جوامع اسلامی، به اهداف از پیش تعیین شده خود برسند.

وی افزود: متاسفانه برای برخی از بازیگران ایران با پهن کردن فرش قرمز تحت عنوان جشنواره کن و دادن برخی القاب و جوایز، به آنها مجال توهین به مقدسات اسلامی و پشت کردن به کشورشان داده می شود و این در حالی است که باید از هویت ایرانی خود در هر جای جهان دفاع شود.

امام جمعه اهل سنت در شرق گلستان تاکید کرد: حب اهل بیت پیامبر بزرگ اسلام در وجود تمامی مسلمانان است و توهین به مقدسات مسلمانان و اهل بیت پیامبر بزرگ اسلام(ص)، پذیرفتنی نیست و باید با عوامل توهین به امام رضا(ع) برخورد قاطع شود.

اخوند صفری خاطرنشان کرد: به عنوان یک ایرانی به ایرانی بودن خود افتخار می کنم و توهین به اهل بیت پیامبر (ص) را شدیدا محکوم می کنم و بر اینکه چنین اقداماتی ذره ای خلل در گسترش روز افزون اسلام در جهان ایجاد نمی کند؛ تاکید می کنم.

وی در پایان گفت: چنین اقدامات پستگونه ما را در راهی که حرکت می کنیم مصمم تر می کند و در گسترش دین مبین اسلام در جهان هیچ مانعی سد ما نخواهد بود.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد