سرویس: اقتصادی
کد خبر: 95675
|
08:26 - 1401/03/12
نسخه چاپی

امام جمعه پارس آباد تاکید کرد:

لزوم تقویت سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی و تکمیلی کشت و صنعت مغان

لزوم تقویت سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی و تکمیلی کشت و صنعت مغان
امام جمعه شهرستان های پارس اباد در بازدید از کشت و صنعت مغان خواستار تقویت سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی و تکمیلی در این شرکت ملی شد و گفت: رفع مشکل اشتغال جوانان دغدغه ما است.

به گزارش سبلان ما ، امام جمعه شهرستان های پارس اباد و خداآفرین و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پارس اباد از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بازدید کردند.

حجت الاسلام باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس اباد ضمن بازدید از دامپروری ، کارخانه لبنیات و تولید نهال شرکت کشت وصنعت و دامپروری مغان، اظهار داشت: پیش از این مشکلاتی در شرکت موجود بود که در سایه همدلی، هم افزایی، همکاری، تعهد و شایستگی اعضای هیئت مدیره و تلاش پرسنل بسیاری از مسائل حل شده و این امر جای خوشحالی دارد. اقداماتی در خصوص سرمایه گذاری انجام گردیده است که جای تقدیر و تشکر دارد. تداوم این امر بویژه در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی وابسته و پرهیز از خام فروشی به افزایش ارزش افزوده محصولات انجامیده و نسبت به ایجاد اشتغال مولد یاری خواهد کرد.  وی افزود: دغدغه اصلی بنده و همه دلسوزان نظام اشتغال جوانان بیکار منطقه است که این کار نیاز به سرمایه گذاری و ایجاد زمینه های واقعی اشتغال دارد که با رفع موانع سرمایه گذاری این امر تسریع گردد.

حجت الاسلام باقری بنابی، گفت: اقامه نماز از واجبات شرعی بوده و برپایی آن در اول وقت خصوصاً بصورت جماعت مورد تاکید ائمه و معصومین (ع) بوده است.

وی بر اهمیت زکات تاکید کرده و آن را از مهمترین واجبات دین در کنار نماز و جهاد دینی دانسته و افزود: پرداخت خمس و زکات از فرایض دینی بوده و همه ما باید در این راستا تلاش بکنیم و بر طبق سفارش بزرگان دینی نسبت به پرداخت آن اقدام نماییم.

خبرنگار سبلان‌ما پارس آباد: افشین خاک نژاد

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد