سرویس: سیاسی
کد خبر: 95745
|
15:24 - 1401/03/20
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز:

تصویب قطعنامه در شورای حکام علیه ایران زمینه سیاسی دارد

تصویب قطعنامه در شورای حکام علیه ایران زمینه سیاسی دارد
امام جمعه اصلاندوز با اشاره به قطعنامه ای که در شورای حکام علیه ایران به تصویب رسید گفت: این قطعنامه‌ پس از گزارش اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تهیه شد که در این گزارش آمده بود که اورانیوم غنی‌ شده ایران به ۱۸ برابر حد مجاز در برجام رسیده است که مجموعاً کشور ما این ادعا را منصفانه ندانست.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفرزاده امام جمعه اصلاندوز ضمن گرامی داشت سالروز ولادت امام رضا(ع) اظهار داشت: در واپسین روزهای دهه کرامت قرار گرفته ایم دهه ای که برای ما ایرانیان یاد آور حضور دو نعمت بزرگی است که در خداوند به ما عطا کرده است امام رضا(ع) و خواهر بزرگورارشان  حضرت معصومه(س).

وی محبت نسبت به اهل بیت را از ویژگی های اصلی مومنان و موحدان حقیقی دانست و تصریح کرد: در روایات داریم که اساس اسلام محبت و مودت نسبت به اهل بیت (ع) است لذا بایستی در دهه کرامت فرصت حضور پر حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) را قدر بدانیم و تلاش کنیم با توسل به این بزرگواران در مسیر رسیدن به محبت اهل بیت گام برداریم.

خطیب جمعه اصلاندوز با تاکید بر اینکه گفتمان ائمه اطهار یک مکتب الهی می باشد گفت: روند برنامه های فرهنگی در دهه کرامت در صورت مطلوب خواهد بود که منجر به نهادینه سازی فرهنگ کرامت در جامعه شود لذا از متولیان فرهنگی شهرستان می خواهم به این موضوع عنایت ویژه ای داشته باشند.‌

حجت الاسلام جعفرزاده با اشاره به قطعنامه ای که در شورای حکام علیه ایران به تصویب رسید گفت: این قطعنامه‌ پس از گزارش اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تهیه شد که در این گزارش آمده بود که اورانیوم غنی‌ شده ایران به ۱۸ برابر حد مجاز در برجام رسیده است که مجموعاً کشور ما این ادعا را منصفانه ندانست.

وی گفت: اولاً لازم است دقت کنیم که ریشه همه این شیطنت های ساختگی و  بی اساس ، اطلاعات نادرست  رژیم غاصب صهیونیستی بوده و کاملاً زمینه ی سیاسی دارد.

امام جمعه اصلاندوز گفت: این قطعنامه نه اولین ضدیت با ایران است و یقیناً نه آخرین خواهد بود و این چنین اقداماتی در آستانه مذاکرات تاثیری در اقتدار ایران اسلامی نخواهد داشت و طبیعتاً پاسخ های در خوری نیز ارائه خواهد شد اما آنچه که پیداست نگاه ما نگاه به داخل و تقویت ظرفیت های داخلی است و ما از چنین اقداماتی در شوک قرار نمی گیریم.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد