سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95782
|
07:41 - 1401/03/25
نسخه چاپی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل:

روند تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر قراردادی در دستگاههای اجرایی پیگیری می شود

روند تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر قراردادی در دستگاههای اجرایی پیگیری می شود
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل از پیگیری روند تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر قراردادی در دستگاههای اجرایی خبرداد و گفت: برخی اموال و ساختمان‌های مازاد دستگاه های اجرایی تبدیل به احسن می شوند.

به گزارش سبلان ما ، کاظم دبیر معاون استاندار اردبیل بر لزوم تسریع در اجرای اقدامات اداری مربوط به تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر قراردادی در دستگاههای اجرایی تاکید کرد و گفت:  توانمندسازی نیروهای اداری ، مدیریت منطقی وضعیت خدمت و حضور کارکنان و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کارکنان و خانواده آنان را از جمله ضرورت‌ها است.

وی توجه به نکات ریز و تاثیر گذار در روند خدمت رسانی به مردم را در دستگاه‌های اجرایی متذکر شد و بر رعایت نظم در رفت و آمدها و انتخاب جانشین در مرخصی‌ها تاکید کرد.

دبیر با اشاره به وجود برخی اموال و ساختمان‌های مازاد بدون استفاده در برخی دستگاههای اجرایی و  ادارات شهرستانی ، خواستار مولدسازی ، تبدیل به احسن و استفاده بهینه از منابع در دسترس شد.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه صندوق توسعه در هر یک از استان‌ها فعال می‌شود، افزود: هزینه مولدسازی و واگذاری اموال مازاد ادارات از طریق خزانه در این صندوق نگهداری و در مواقع نیاز مورد استفاده استان در موارد مختلف قرار می گیرد.

دبیر درباره برگزاری کنگره شهدای استان اظهار کرد: برای برگزاری این کنگره لازم است دستگاه‌های مختلف همکاری و هماهنگی لازم را با حوزه اجرایی این کنگره داشته باشند.

وی هدف از برگزاری این کنگره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و از انجام اقداماتی چون خلق آثار ماندگار ، ساماندهی مزار شهدا و نامگذاری اماکن مختلف به نام شهدا خبر داد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد