سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95826
|
09:45 - 1401/03/30
نسخه چاپی

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)خبرداد:

آمادگی بسیج برای کمک به نهضت آب‌رسانی در اصلاندوز

آمادگی بسیج برای کمک به نهضت آب‌رسانی در اصلاندوز
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به مشکل کمبود آب در شهرستان اصلاندوز گفت: بسیج با تمام توان خود در جهت آب‌رسانی و کمک به شرکت آب و فاضلاب در راستای نهضت آب‌رسانی سیار به روستاها و قشلاقات آماده است.

به گزارش سبلان ما ، نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب شهری و روستایی شهرستان اصلاندوز با حضور امام جمعه اصلاندوز، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، فرماندار اصلاندوز و فرمانده بسیج عشایری استان در این شهرستان برگزار شد.

علیرضا نعمت سلطانی اظهار کرد: برای رفع نواقص مجتمع آب‌رسانی عمران‌آباد اصلاندوز، خرید ژنراتور برق برای عمران‌آباد، اصلاح شبکه‌های آب روستایی و نگهداری تأسیسات مبلغ ۲۱/۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی افزود: شهرستان اصلاندوز هیچ‌گونه پتانسیل آب زیرزمینی ندارد و سریع‌ترین کار تأمین آب شرب، برداشت از آب‌های جاری در تصفیه‌خانه‌های آب شرب است.

آمادگی بسیج برای کمک به نهضت آب‌رسانی

شکر عبدی، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز با اشاره به مشکل کمبود آب در شهرستان اصلاندوز بیان کرد: بسیج با تمام توان خود در جهت آب‌رسانی و کمک به شرکت آب و فاضلاب در راستای نهضت آب‌رسانی سیار به روستاها و قشلاقات آماده است.

صمد روحی، فرماندار شهرستان اصلاندوز هم با اشاره به رسیدن فصل گرم سال و کمبود آب شرب در شهر و روستاهای تابعه ادامه داد: با استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب شرب برابر مقررات برخورد خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمد جعفرزاده، امام جمعه اصلاندوز هم در این نشست گفت: رفع چهره محرومیت از قشلاقات دوردست، تلاش برای حل مشکل آب شرب روستاها و قشلاقات، فرهنگ‌سازی در خصوص برخی معضلات شهری، اخلاق‌مداری مسؤولان و تکریم ارباب رجوع، باید در اولویت قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد