سرویس: سیاسی
کد خبر: 96290
|
17:25 - 1401/05/21
نسخه چاپی

در خطبه های نماز جمعه پارس آباد مطرح شد؛

انتفاد امام جمعه پارس اباد از به اتمام نرسیدن جاده سربند / پرتاپ ماهواره خیام قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید

انتفاد امام جمعه پارس اباد از به اتمام نرسیدن جاده سربند / پرتاپ ماهواره خیام قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید
امام جمعه پارس آباد گفت : چندین سال است که در جاده پارس آباد به سربند کار عملیاتی ،چهار باند کرده انجام می دهند و هنوز به اتمام نرسیده است.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پار س آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته که با رعایت پروتکل های در مصلای امام خمینی (ره ) برگزارشد ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا الهی اظهار کرد : چندین سال است که در جاده پارس آباد به سربند کار عملیاتی چهار باند کرده انجام می دهند و هنوز به اتمام نرسیده است خواستار سرعت بخشیدن در کار اتمام در این جاده شد.  

و ی ضمن قدرانی از زحمات فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  با توجه به وقوع تصادفات در این مسیر تعلل در اجرای پروژه به هیچ وجه قابل قبول نیست.

رئیس شورا ی فرهنک عمومی به مشخصات فرد متقی پرداخت و افزود :فرد متقی همیشه تقوا دار و هوشیار است ودر انجام کاره های نیک دقت کامل دارد و دائم الذکر است.

امام جمعه پارس آباد از حضور مردم در عزاداری ها ی در مساجد وتجمع عزاداری در 8 محرم که بصورت زنده از شبکه های مختلف صدا وسیما ایران پخش می شد تشکر و قدر دانی کرد.

باقری بنابی به تحکیم بنیاد خانواده پرداخت و گفت : بالاترین درجه در خانواده صداقت و وفاداری به عهد است.

خطیب نماز جمعه پارس آباد به رعایت حقوق زن و مرددر زندگی پرداخت و گفت : زن خانه مردی زندگی خود را در هر شرایطی یاری دهد و ناسازگاری به وجود نیاورند و در کمال کامل پرستاری مرد و فرزندان خودرا قبول کنندو مدیریت خانواده را به دست بگیرد و درس فداکاری و بردباری را به فرزندان خود آموزش دهد و رضایت خدا جلب کند.

وی ادامه داد : خوب شوهر داری کردن زن در خانواده مثل جنگ با دشمنان در راه خداست.

امام جمعه پارس آباد از مهندسین ماهواره خیام که تازگی به فضا پرتاب شده  تشکر و قدر دانی کرد و افزود : جوانان ایران دوباره با پرتاپ موشک خیام به هوا قدرت ایران را به رخ جهانیان کشیدند که این کار آینده روشن هوا فضا ایران و مایه افتخار است.

خطیب نماز جمعه پارس اباد به جنگ 33 روز حزب الله اشار کرد و گفت : دیگر زمان جنگ با سنگ نیست و به محلات موشکی صیهونیست ها با موشک توسط نیروی مقاومت اسلامی جواب داده خواهد شد.

باقری بنابی گفت : بیست و ششمین روز از مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است  و از مسئولان خواست به مشکلات این قشر رسیدگی شود.

 

خبرنگار: اشرف دادده

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد