سرویس: اجتماعی
کد خبر: 96301
|
12:07 - 1401/05/22
نسخه چاپی

رئیس شورای شهر اردبیل خبرداد:

لزوم راه اندازی کارگروه های تخصصی رسانه ای برای کاهش اسیب های اجتماعی در اردبیل/ نهضت آسفالت ریزی در اردبیل آغاز شده است

لزوم راه اندازی کارگروه های تخصصی رسانه ای برای کاهش اسیب های اجتماعی در اردبیل/ نهضت آسفالت ریزی در اردبیل آغاز شده است
رئیس شورای شهر اردبیل به رسالت خبرنگاران در برهه فعلی اشاره کرد و گفت: لازم است در این برهه خاص که در جنگ رسانه ای به سر می بریم کارگروه های تخصصی رسانه ای برای کاهش آسیب های اجتماعی در اردبیل راه اندازی شود.

جواد انصاری رئیس شورای شهر اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، به تبیین اهمت و ارزش کار رسانه ای در فضای امروز جامعه پرداخت و گفت: تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و  ایستادگی در جنگ ترکیبی دشمنان،تولید محتوای مناسب و توزیع  گسترده آن در فضای مجازی است.

وی به ضرورت شناسایی ریشه ها و عوامل آسیب های اجتماعی در جامعه پرداخت و گفت: می توان با تشکیل کارگروه های رسانه ای و تولید محتوای مناسبت در این زمینه ها ضمن اگاه سازی مردم، از اسیب های اجتماعی موجود کاست.

انصاری به کار گروهی رسانه ای در زمینه کنترل بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: با اقدامات مشابه می توان آسیب های اجتماعی همچون خودکشی، طلاق و خشونت در جامعه را کنترل و به حداقل رساند.

وی با بیان اینکه انقلاب رسانه ای نیاز امروز جامعه است، گفت: تنها با اتحاد و همدلی و تشکیل کارگروه های تخصصی می توان ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان از اسیب های اجتماعی موجود در جامعه کاسته و دارالارشاد را به مدینه فاضله رهنمون کرد.

رئیس شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود به اخرین اقدامات شورای شهر و شهرداری اردبیل در راستای خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: نهضت اسفالت ریزی در خیابان ها و کوچه های اردبیل آغاز شده بطوریکه برنامه ریزی شده تا پایان سال 5 برابر سال گذشته در شهرستان اردبیل آسفالت ریزی انجام شود تا خیابان ها و معابر اردبیل از این لحاظ ساماندهی شوند.

وی به پل داروپخش نیز اشاره کرد و گفت:: بهینه سازی این پل نیز در دستور کار گرفته است.

 

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد