سرویس: اقتصادی
کد خبر: 96309
|
22:03 - 1401/05/22
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

موانع تولید در کارخانجات اردبیل رفع می شود/ اشتغالزایی هزار نفری در ابریشم ریس اردبیل

موانع تولید در کارخانجات اردبیل رفع می شود/ اشتغالزایی هزار نفری در ابریشم ریس اردبیل
استاندار اردبیل گفت: تصمیماتی برای رفع مشکلات کارخانه ابریشم ریس گرفته شد که ظرف چند ماه آینده نسبت به تکمیل بخش‌های مختلف آن اقدام شود و ظرفیت اشتغال در این مجموعه به یکهزار نفر خواهد رسید.

به گزارش سبلان ما ، سید حامد عاملی استاندار اردبیل عصر امروز در بازدید از کارخانه ابریشم ریس سبلان اظهار داشت: این مجموعه یکی از واحدهای صنعتی مهم استان است و متاسفانه برای سال های متمادی به دلیل گرفتاری و مشکلات مختلف، دچار رکود شده بود.

وی ادامه داد: درباره کارخانه ذوب آهن نیز که دچار مشکلات و رکود بود، با برنامه‌ریزی‌هایی که ظرف ماه‌های گذشته اتخاذ شده، الان به وضعیت ثبات و پایداری رسیده است و بیش از ۲۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.

عاملی افزود: درباره کارخانه ریخته‌گری نیز که با برخی دستگاه‌های اجرایی دچار مسائل و مشکلاتی شده بود، تصمیماتی برای حل مشکلات و موانع آن گرفته شد و این کارخانه، یک مجموعه مهم دیگر در تولید ماشین‌آلات و دستگاه‌های صنعتی است که نادرترین تجهیزات و دستگاه‌ها را در سطح کشور تولید می‌کند و به سایر کشورها نیز صادرات دارد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: کارخانه شیرآلات پردیسان نیازمند حمایت جدی برای تامین سرمایه مورد نیاز است تا با ظرفیت و اشتغال بیشتر در حوزه تولید فعالیت کند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد