سرویس: اجتماعی
کد خبر: 96581
|
12:17 - 1401/06/20
نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان انتقال خون:

سازمان انتقال خون استان اردبیل ارتقا می بابد/ صددرصد پاسخگوی نیازهای خونی بیماران هستیم

سازمان انتقال خون استان اردبیل ارتقا می بابد/ صددرصد پاسخگوی نیازهای خونی بیماران هستیم
مدیرعامل سازمان انتقال خون گفت: در حال حاضر بهترین شرایط ذخایر خون در تاریخ انتقال خون کشور برقرار است و پاسخگوی صد درصد نیاز بیمارستان‌ها هستیم.

به گزارش سبلان ما ،مصطفی جمالیمدیرعامل سازمان انتقال خوندر حاشیه بازدید از پایگاه انتقال خون شهرستان خلخال  گفت: در حال حاضربهترین شرایط ذخایر خون در تاریخ انتقال خون کشور برقرار است و پاسخگوی صد درصد نیاز بیمارستان‌ها  هستیم.

وی از ارتقای سیستم‌ها و اتوماسیون در استان اردبیل خبر داد و گفت: در حال حاضر استنان اردبیل وابسته به تبریز است و نمونه های آزمایشگاهی از نظر آلودگی در این مرکز بررسی شده و در بیمارستانهای استان اردبیل مصرف می شود طی یکی دو هفته آینده و با راه‌اندازی دستگاههای مربوطه استان اردبیل از این بابت هم مستقل می شود.

جمالی گفت: تا آخر سال ارتقای گسترده ای در سطح خدمات در کشور از جمله در استان اردبیل خواهیم داشت.

وی  در خصوص مشکل پزشکان سازمان انتقال خون اظهار داشت: با توجه به اینکه دریافتی پزشکان طرحی در سازمان انتقال خون پایین تر از دانشگاه است، پزشکان جذب مراکز بهداشتی می شوند که طبیعی هست.

مدیرعامل سازمان انتقال خون گفت: تلاش می کنیم مکانیسمی برقرار کنیم که خدمات پزشکان به شکل بهتر در سازمان انتقال خون جبران شود که اگر این برنامه به نتیجه برسد که بسیار امیدوار هستیم، این مشکل هم در آینده نزدیک برطرف خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد