سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 96708
|
21:55 - 1401/07/01
نسخه چاپی

با حضور مسئولان اجرایی و نظامی استان اردبیل افتتاح شد؛

نمایشگاه رزمی و فرهنگی والفجر یک در اردبیل + عکس

نمایشگاه رزمی و فرهنگی والفجر یک در اردبیل + عکس
نمایشگاه رزمی و فرهنگی والفجریک همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور مقامات استانی و نظامی در اردبیل افتتاح شد.

به گزارش سبلان ما ، نمایشگاه رزمی و فرهنگی والفجریک همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، سید حامد عاملی استاندار اردبیل به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی، اعضای شوراه شهر و شهردار اردبیل، جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و بسیجیان در مجتمع فرهنگی و رفاهی شورابیل اردبیل افتتاح شد.

سردار غلامحسین محمدی اصل در مراسم افتتاحیه نمایشگاه رزمی و فرهنگی والفجر یک به رشادت های رزمندگان اردبیلی در عملیات والفجر یک اشاره کرد و گفت: در این عملیات 108 نفر از فرزندان این آب و خاک به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه الان جنگ ما، جنگ اراده،فرهنگی و اقتصادی است، گفت:جمعیت ایران اسلامی به اقیانوس و دریایی به نام بسیج با بصیرت، آگاه و هوشیار وصل است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به ضرورت کسب بصیرت اشاره کرد و گفت: بسیجیان با بصیرت بالای خود توانایی تشخیص قرآن ناطق، امام علی(ع) دارند.

وی به لزوم انتقال فرهنگ عاشورا، ایثار، جهاد و مقاومت به نسل های پیش رو اشاره کرد و گفت: همه باید تلاش کنند شجاعت مثال زدنی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به نسل های فعلی و پیش رو منتقل شود.

سردار سید علی تدین فرمانده تیپ حضرت عباس(ع) نیز در این مراسم به تشریح برنامه های نمایشگاه رزمی و فرهنگی والفجریک پرداخت و گفت: در نمایشگاه امسال دستاورد ها توانمندی های پایگاه های بسیج محلات سراسر استان در قالب 30 غرفه در معرض دید مردم قرار گرفته است.

وی به بخش فرهنگی نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز اقشار مختلف بسیج، دستگاه های اجرایی و نهادهای فرهنگی ضمن بصیرت افزایی در بازدیدکنندگان به ارائه مباحث فرهنگی خواهند پرداخت.

فرمانده تیپ حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود به بخش رزمی نمایشگاه والفجر یک اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز ضمن طراحی ماکت عملیات والفجر یک، هر شب صحنه هایی از رشادت های رزمندگان اسلام دراین عملیات بصورت مستند بازسازی و اجرا می شود.

وی از برگزاری جلسه شورای اداری در حسینیه نمایشگاه خبرداد و گفت: کلیه برنامه های بصیرت افزایی، یادواره ها در طول هفته دفاع مقدس در محل حسینیه نمایشگاه برگزار خواهد شد.

تدین گفت: در طول هفته دفاع مقدس، بازدید کنندگان از نمایشگاه رزمی و فرهنگی والفجر یک بصورت رایگان می توانند از اسکله دریاچه شورابیل و قایق سواری استفاده کنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد