سرویس: اجتماعی
کد خبر: 96717
|
16:15 - 1401/07/02
نسخه چاپی

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل؛

جهادگران امروز از جنس بسیجیان دفاع مقدس هستند/تبدیل تهدید ها به فرصت با روحیه و عمل جهادی

جهادگران امروز از جنس بسیجیان دفاع مقدس هستند/تبدیل تهدید ها به فرصت با روحیه و عمل جهادی
مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت:جهادگران امروز به عنوان رزمندگان عرصه مبارزه با جنگ فقر و محرومیت از جنس بسیجیان دفاع مقدس هستند.

به گزارش سبلان ما ،مهدی اصلانی زاویه قبل از ظهر امروز در نشست فصلی و ویدئوکنفرانسی شوراهای جهادی نواحی استان اردبیل اظهار کرد:به جرئت می توان گفت که افراد حاضر در گروه های جهادی،افرادی از جنس مردان و بسیجیان دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی بیان کرد:امروز با افتخار تفکر و اندیشه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در بین جوانان جهادی در قالب گروه های جهادی در جبهه عظیم خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب ادامه دارد.

مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد:منطق بسیج تبدیل تهدید ها به فرصت است و رزمندگان دفاع مقدس با روحیه و عمل جهادی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند.

اصلانی افزود:مؤلفه تاثیرگذار در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی مردم بوده است و در شرایط فعلی کشور نیز یکی از مصادیق مشارکت مردمی در صحنه انقلاب اسلامی، گروه های جهادی هستند.

جهادگران به دنبال همگانی کردن شعار پیشرفت و عدالت هستند

وی عنوان کرد:بسیج سازندگی و گروه های جهادی به دنبال همگانی کردن شعار خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت هستند؛ فلذا حرکت بسیج سازندگی جهادی محور است.

مشاور استاندار اردبیل در امور هماهنگی گروه های جهادی بیان کرد:امروز ضرورت دارد تا گفتمان جهادی به گفتمان عمومی و غالب در جامعه تبدیل شود و در این راستا نهادهای تربیتی و فرهنگی می توانند موثر واقع شوند.

اصلانی با اشاره به اهمیت و ضرورت تشکیل شوراهای جهادی،تصریح کرد:در پیام ۹ ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی، به برقراری ارتباط بین گروه‌های جهادی، تاکید شده است و شوراهای جهادی بستری برای ایجاد ارتباط و شبکه‌سازی بین گروه‌های جهادی نواحی می‌باشد.

شوراهای جهادی بازوی فکری و مشورتی بسیج سازندگی و مسئولان در امور جهادی

وی افزود:بهره‌مندی از نظرات صاحب نظران جهادی و احصای مسائل و مشکلات موجود و اولویت‌بندی و مطالبه آن‌ها از جمله ظرفیت‌های شوراهای جهادی است که می‌تواند در مسیر حرکت‌های جهادی موثر واقع شود.

انتهای پیام/ج

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت:کیفی‌سازی حرکت‌های جهادی و تلاش برای توانمندسازی گروه‌های جهادی استان از جمله برنامه‌های اولویت‌دار مجمع جهادگران استان است و در این راستا دوره های آموزشی رسم جهاد و خدمت در حال برگزاری است.

 

اصلانی عنوان کرد:شوراهای جهادی بازوان فکری و مشورتی بسیج سازندگی و مسئولان در امور جهادی هستند و ارائه ایده و سیاستگذاری در حوزه جهادی از رسالت های خطیر این شورا می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد