سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 96720
|
12:10 - 1401/07/03
نسخه چاپی

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان نمین:

دفاع مقدس سند هویت ملی ما است/ اجرای بیش از 50 عنوان برنامه دفاع مقدس در شهرستان نمین

دفاع مقدس سند هویت ملی ما است/ اجرای بیش از 50 عنوان برنامه دفاع مقدس در شهرستان نمین
فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان نمین گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس سند هویت ما و گنجینه تمام نشدنی برای آیندگان است.

به گزارش سبلان ما ، صالح زارعی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان نمین با گرامیداشت فرا رسیدن هشت سال دفاع مقدس گفت: در این برهه زمانی حساس باید دنبال نرم افزارهایی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باشیم.

 وی با اشاره به هجمه هایی که علیه انقلاب اسلامی وجود دارد، افزود: از بدو انقلاب اسلامی، دشمنان به دنبال توطئه چینی هستند و وظیفه ما این است که نسبت به آنها هوشیار بوده و با راهبرد پیش بینی شده پیش برویم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین با بیان اینکه در طول چهل سال و اندی همیشه نصرت الهی شامل حال ما بوده است، گفت: دشمن در برابر توطئه هایی که علیه کشور کرده، هیچ گاه پیش بینی نصرت الهی را نکرده بود. چه در دفاع مقدس، چه در دفاع از حرم آل الله و امروزه شاهد آن هستیم که با وجود تحریم های ظالمانه توسط دشمنان و استکبار جهانی به خود اتکایی و خود کفایی رسیده ایم و دشمنان روز به روز ضعیف تر و انقلاب اسلامی قوی و قویتر شده است.

 وی بیان کرد: ما مدیون شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم و این وظیفه را عهده داریم که یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.  

فرمانده سپاه نمین با اشاره به اینکه در طول هفته دفاع مقدس بیش از 50 عنوان برنامه در سطح شهرستان نمین برگزار خواهد شد، عنوان کرد: از جمله از برنامه¬های این هفته می توان به تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار از خانواده های معظم شهدا،  یادواره شهدا، بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی، پویش همکلاسی مهربان، رزمایش کمک های مومنانه،  پویش الگوی دفاع مقدس در فضای مجازی، مسابقات فرهنگی، ورزشی، میقات حلقات صالحین و انس با شهدا، شامگاه یاد یاران با حضور بسیجیان در پایگاه های مقاومت بسیج، غبارروبی مزار شهدا،  جهاد تبیین و نشست های روشنگری و جلوه شکوه در قالب فضاسازی سطح شهرها با مضامینی از دفاع مقدس اشاره کرد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد