سرویس: سیاسی
کد خبر: 97002
|
14:42 - 1401/08/11
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع)،میراث فرهنگی ما است/ لزوم تبیین واقعیت های کشور در جامعه

قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع)،میراث فرهنگی ما است/ لزوم تبیین واقعیت های کشور در جامعه
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: مسئولان و افراد تاثیرگذار در جامعه باید واقعیت‌ها را به مردم به ویژه نوجوانان و جوانان گفته و آنها را آگاه سازند.

به گزارش سبلان ما ، آیت الله سید حسن عاملینماینده ولی فقیه در استان اردبیل ظهر امروز در آیین بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و شهدای مدافع امنیت که در حسینیه ثارالله  اردبیل برگزار شد، گفت: مسئولان و افراد تاثیرگذار در جامعه باید واقعیت‌ها را به مردم به ویژه نوجوانان و جوانان گفته و آنها را آگاه سازند.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه مسئولان و افراد تاثیرگذار باید در این ایام مواضع روشنی اتخاذ و با مردم صبحت کنند، گفت: تبیین واقعیت های کشور منجر به روشن شدن ماهیت پلید دشمنان برای آحاد مردم به ویژه نوجوانان و جوانان روشن می شود.

وی از حضرت علی (ع) به عنوان الگوی شیعیان نام برد و گفت: هیچ هوا و هوسی در اندیشه و عمل آن حضرت نبود و همه اقدامات آن بزرگوار فقط برای خدمت به مردم و رضای خدا بود.

آیت الله عاملی به حضور برخی جوانان در اغتشاشات اشاره کرد و گفت: بسیاری از جوانانی که در اغتشاشات اخیر حضور داشتند، از واقعیت‌های موجود و  از نقشه شوم دشمنان این مرز و بوم اطلاع ندارند در حالی که اگر چند دقیقه با آنها صحبت کنیم آنها به حقیقت پی برده و از ماهیت پلید بدخواهان ایران اسلامی مطلع خواهند شد.

وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با استفاده از ابزار رسانه و با دروغ پراکنی وسیع و نامردی تمام و وارونه جلوه دادن واقعیت ها به دنبال تسخیر ذهن و دل جوانان این مرز و بوم هستند تا فرزندان وطن را در مقابل نظام اسلامی قرار دهند.

امام جمعه اردبیل گفت: دشمنان به ویژه آمریکای جهانخوار، انگلیس، رژیم صهیونیستی اسرائیل و آل سعود با "ایران قوی" مشکل دارند و برای همین همیشه و در همه حال در حال توطئه و شیطنت علیه نظام اسلامی و کشورمان هستند.

وی با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های کشور گفت: ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا محلی از اعراب نداشت اما امروز دشمنان به عزت، عظمت، پیشرفت های علمی و اقتدار ایران اسلامی اعتراف کرده و آن را در زمره قدرتهای برتر جهان می‌دانند.

آیت الله عاملی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دعوای نژادی دعوای جاهلیت بوده و تعدد نژادی ظرفیت عظیمی برای کشورمان است، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی با دامن زدن به قومیت‌ها می خواهند ایران اسلامی ضعیف و توسری خور و بله قربان گو باشد.

وی تصریح کرد: ملت ایران از افترا، تهمت و دروغ بیزار بوده و به دروغگویی کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی و تلویزیونی معاندان و بدخواهان نظام پی برده اند.

 نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه داعش دست پروده دشمنان اسلام بوده و از آن به عنوان ابزاری برای بدنام کردن اسلام استفاده می کند، اضافه کرد: حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع) و شهادت تعدادی از هموطنان بیگناه و بی دفاع و مظلوم بیش از پیش ماهیت این گروه پلید را در بین آزادیخواهان جهان به ویژه ایرانیان برملا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به خدمات قشر روحانی به کشور ادامه داد: واقعیت این است که جمهوری اسلامی آخرین فرصت برای جبران عقب ماندگی های تاریخی کشور است و همه باید قدر آن را بدانیم.

آیت الله عاملی با بیان اینکه امورز جهاد تبیین و بصیرت افزایی در بین آحاد مردم به ویژه نوجوانان و جوانان وظیفه تمامی دلسوزان انقلاب اسلامی ایران است، تاکید کرد: بدون شک مردم بصیر و ولایی ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در صحنه های مختلف انقلاب دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناکام خواهند گذاشت. 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد