سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 97087
|
08:42 - 1401/08/26
نسخه چاپی

معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس(ع):

تولید محتوای فاخر، ابزار جهاد تبیین در فضای مجازی است/ ذائقه شناسی و نیاز سنجی مهمترین رکن تولید محتوای اثرگذار

تولید محتوای فاخر، ابزار جهاد تبیین در فضای مجازی است/ ذائقه شناسی و نیاز سنجی مهمترین رکن تولید محتوای اثرگذار
معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس(ع) به ارکان تولید محتوای اثرگذار در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: برای تولید محتوای فاخر باید بر اساس ذائقه و نیاز روز مخاطبان هدفگذاری و حرکت کرد.

سید محمد لطیفی معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس(ع) در حاشیه چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در گفتگو باسبلان ما ، به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی پرداخت و گفت: امروز تولید محتوای فاخر و اثرگذار  مهمترین ابزار و وسیله جهاد تبیین برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی از ایمان به هدف به عنوان مهمترین و اصلی ترین گام در راستای تولید محتوای اثرگذار نام برد و گفت: برگزاری دوره های توانمند سازی برای فعالان فضای مجازی بسیج جهت تولید محتوای فاخر امروز لازم و ضروری است.

معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس(ع) در بخش دیگری از سخنان خود به ذائقه نسل امروز اشاره کرد و گفت: برای اثرگذاری در فضای مجازی و انجام رسالت جهاد تبیین باید با ذائقه نسل امروز همراه شد و واقعیت ها را با زبان هنر و تولید محتوای روز ارائه کرد تا محتوای تولید شده اشامل همه سلایق و اندیشه شود.

وی به اثرگذاری تولیدات تصویری در نسل امروز اشاره کرد و گفت:امروز محتوای تصویری بسیار پرطرفدار است‌ چراکه تفهیم مطالب با تصاویر و ویدیو‌ها در ذهن افراد جلوه بصری ایجاد و ماندگار است.

 لطیفی در ادامه سخنان خود به شبکه های اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در کنار وبسایت، باعث دیده شدن بیشتر محتواهای تولید شده جبهه انقلاب می شود.

وی به سبک زندگی نسل امروز اشاره کرد و گفت: حرکت نسل امروز به سمت فضای هوشمند است و کمتر شخصی پیدا می شود که با شبکه‌های اجتماعی سر و کار نداشته و روزانه با حجم عظیمی از محتوا مواجهه نشود.

این کارشناس مسائل فرهنگی به لزوم هدف گذاری، مخاطب شناسی و ذائقه مخاطب در تولید محتوا پرداخت و گفت:داشتن جذابیت بصری و قالب مناسب،خلاقیت و نوآوری در تولید محتوا،تعامل با مخاطبان و بررسی بازخوردها از جمله سیاست های جذب مخاطب در تولید محتوا است.

معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس(ع) در پایان سخنان خود از فعالان تولید محتوا و شرکت کنندگان در رویداد تولید محتوای بسیج خواست تابا مطالعه بیشتر  روی نقاط ضعف و آسیب شناسی به سمت پیشرفت و تعالی در ارائه محتوای فاخر و اثربخش  و تحقق ریالت جهاد تبیین گام بردارند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد