سرویس: اجتماعی
کد خبر: 97153
|
13:13 - 1401/09/08
نسخه چاپی

در راستای حمایت از فرزندآوری؛

همایش لبخند مادری در اردبیل برگزار شد

همایش لبخند مادری در اردبیل برگزار شد
استاندار اردبیل در همایش لبخند مادری با بیان اینکه نهاد خانواده از قداست برخوردار است، گفت: انسانیت از مسیر خانواده میسر است.

به گزارش سبلان ما ، پیش از ظهر امروز همایش لبخند مادری در راستای حمایت از فرزندآوری خانواده های تحت پوشش کمیته امداد(ره) و بهزیستی  توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در فرهنگسرای بانوان اردبیل برگزار شد.

سید حامد عاملی استاندار اردبیل در این مراسم به اهمیت و جایگاه نهاد خانواده در جامعه پرداخت و گفت: ارزشمندترین و اساسی ترین قوانین بشری در نهاد خانواده است، گفت: مسیر انسانیت از مسیر خانواده میسر است.

وی با بیان اینکه در نظام خلقت نهاد خانواده از قداست و جایگاه بالایی برخوردار است به حوزه حقوق زن و مرد اشاره کرد و گفت: انسان در خانواده تربیت و رشد می کند.

استاندار اردبیل خواستار صیانت از حریم خانواده شد و گفت: از تلاش های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای حمایت از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قدردانی کرد و گفت: امیدوارین شرایطی فراهم شود تا مشکلات اقتصادی مانعی برای فرزندآوری خانواده ها نشود.

وی به در بخش دیگری از سخنان خود  به تبیین اقدامات استانداری در سیزده ماه گذشته پرداخت و گفت: در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی های صورت گرفته عقب ماندگی های تاریخی استان اردبیل را بویژه در بحث زیرساخت جبران کنیم.

عاملی به منابع موجود استان اشاره کرد و گفت: اگر زیرساخت های استان تامین شودبسیاری از مشکلات استان در حوزه اقتصاد نیز رفع خواهد شد.

وی به درآمدهای نفتی کشور اشاره کرد و گفت: باید به سمتی حرکت کنیم تا با برنامه ریزی های خوب و عملیاتی منابع داخلی استان را به ثروت تبدیل کنیم.

وی از تامین 32هزار شغل به عنوان مهمترین گام  برای جبران عقب ماندگی های استان نام برد و گفت: تلاش می کنیم تا با تامین منابع لازم در سریع ترین زمان ممکن طرح های اقتصادی و توسعه ای استان را محقق و از دغدغه های مردم استان بکاهیم.

افتخاری به پویش لبخند مادری نیز اشاره کرد و گفت: در چارچوب این طرح 100بسته به ارزش هر بسته 4 میلیون تومان لوازم نوزاد به خانواده های دارای سه فرزند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی اهدا می شود.

وی افزود: علاوه بر این بسته، کارت هدیه یک میلیون تومانی به مادران و حساب بلند مدت 2 میلیون تومانی نیز به نام فرزند افتتاح و وام قرض الحسنه 15 میلیون تومانی نیز به خانواده دارای سه فرزند مورد حمایت کمیته امداد و بهزیستی که سومین فرزند آنها در سالجاری به دنیا امده است اهدا می شود.

 اجرای سرود، مسابقه فرهنگی و تقدیر از خانواده های دارای سه فرزند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از جمله برنامه های این مراسم در اردبیل بود.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد