سرویس: اقتصادی
کد خبر: 97352
|
08:13 - 1401/10/14
نسخه چاپی

استاندار اردبیل خبر داد:

بهره‌مندی اردبیل از تهاتر نفت برای ارتقای زیرساخت‌های استان/ اختصاص ۱۰۰۰میلیارد تومان در گام نخست

بهره‌مندی اردبیل از تهاتر نفت برای ارتقای زیرساخت‌های استان/ اختصاص  ۱۰۰۰میلیارد تومان در گام نخست
استاندار اردبیل مجوز تهاتر مستقیم نفت نخستین بار در بین استان‌های کشور برای استان‌ اردبیل اخذ شد.

به گزارش سبلان ما ، سید حامد عاملی استاندار اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اخذ مجوز تهاتر مستقیم نفت برای ارتقای زیرساخت‌های استان اردبیل خبر داد و گفت: با پیگیری‌های چند ماهه  استانداری و مساعدتو همراهی دولت سیزدهم به‌منظور جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته استان، مجوز تهاتر مستقیم نفت نخستین بار در بین استان‌های کشور برای  اردبیل اخذ شد.

وی افزود: در این راستا از محل تبصره ۱۹ قانون بودجه، امتیاز مهم تهاتر مستقیم نفت برای استان اردبیل اخذ و در گام نخست دستور تخصیص ۱۰۰۰میلیارد تومان اعتبار علاوه بر اعتبارات ملی، استانی و مصوبات سفر رئیس‌جمهور، برای ارتقای زیرساخت‌های مورد نیاز در شأن مردم شریف استان، صادر شد.

اختصاص  ۱۰۰۰میلیارد تومان در گام نخست

استاندار اردبیل اظهار داشت: با اخذ مجوز تهاتر مستقیم نفت با شرکت‌های خارجی برای استان اردبیل که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به استان بوده و در سایه وحدت و همدلی حاکم بر استان اردبیل تحقق یافت، زیرساخت‌های استان به‌عنوان نیاز اصلی پیشرفت، تکمیل می‌شود.

وی افزود: با صدور مجوز این امتیاز بزرگ برای استان اردبیل و دستور تخصیص ۱۰۰۰میلیارد تومانی در گام نخست، پروژه‌های استان جانی دوباره می‌گیرند و علاوه بر تکمیل زیرساخت‌ها، امکان انجام پروژه‌های کلان نیز با توجه به تخصیص بودجه مناسب فراهم خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد