سرویس: سیاسی
کد خبر: 97545
|
21:52 - 1401/11/01
نسخه چاپی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

آمریکا و اروپا از کارکرد سپاه واهمه دارند

آمریکا و اروپا از کارکرد سپاه واهمه دارند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکا و اروپا سال‌ها است که از کارکرد و شایستگی سپاه پاسداران به واهمه افتاده و هراس حقیقی در دل دارند.

به گزارش سبلان ما ،محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌و گو باخبرنگار مهر، اظهار کرد: حرکت اخیر پارلمان اروپا در تهیه پیش‌نویس قرار دادن سپاه در لیست تروریست، حرکتی گستاخانه و نابخردانه است که قطعاً فردا مجلس پاسخی دندان‌شکن به این یاوه‌گویی‌ها و حرکت‌های ضد بشریت خواهد زد.

وی تصریح کرد: هر چند پارلمان اروپا این پیشنهاد را به صورت پیش‌نویس برای تصویب به شورای اروپا داده اما این حرکت نشان می‌دهد که غرب از سیلی سپاه به کمر داعش و سایر گروه‌های ضد بشریت به شدت واهمه دارند و ترس آنها از قدرت گرفتن این نیروی ارزشی و اعتقادی است که هیچ وقت در سنگر تروریست خود را پنهان و نمایان نمی‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نظام غرب به ویژه اروپایی‌ها باید سرافکنده ۲ جنگ جهانی و میدان دادن به گروه‌های تروریستی همچون منافقان و حامیان آنها باشند که هیچ وقت نتوانستند این لکه ننگ را از دامن خود پاک کنند.

عباس‌زاده مشکینی افزود: همین منافقانی که امروز غرب سنگ آنها را به سینه می‌زند، زمینه‌ساز کشتار فجیع و جنایت علیه ۱۷ هزار مرد، زن و کودک در این کشور بوده و به جای تروریسم خطاب کردن سپاه، باید چنین مجموعه‌هایی مورد مذمت و محکومیت قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با اقدام مقابله به مثل با این حرکت خبیث اروپایی‌ها در حال تدارک اقدامی عملی است تا نشان دهد این سناریوی غرب ناشی از خوی استکباری و استبدادی آنها است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر نیروهای مسلح خود به ویژه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در صحنه دفاع از این مرز و بوم و ملت همواره و عزتمندانه در صحنه‌ها حاضر شده و هیچ وقت چنین حرکت‌های گستاخانه و بی‌شرمانه نمی‌تواند مانعی بر سر رسیدن اهداف متعالی باشد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد