سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 97754
|
19:42 - 1401/11/18
نسخه چاپی

جشن بزرگ انقلاب در دانشگاه محقق اردبیلی+عکس

جشن بزرگ انقلاب در دانشگاه محقق اردبیلی+عکس
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جشن ملی و جشن استقلال ملت ایران است و به برکت این انقلاب امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی شاهد موفقیت‌های روزافزون است.

به گزارش سبلان ما ،جشن بزرگ انقلاب عصر امروز با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی،کارکنان و دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در سالن تربیت بدنی این دانشگاه برگزار شد.

اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این جشن به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جشن ملی و جشن استقلال ملت ایران است و به برکت این انقلاب امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی شاهد موفقیت های روز افزون است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی در حوزه‌های هسته‌ای و دفاعی در سطح بین‌المللی حرفی برای گفتن دارد و پیشرفت‌های کم نظیری در این بخش‌ها حاصل شده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: در حوزه علمی نیز مقایسه آمارهای قبل و بعد از انقلاب گویا است؛ بطوریکه قبل از انقلاب در کشور ۱۶۰ هزار دانشجو وجود داشت و امروز بیش از ۳ میلیون دانشجو در دانشگاه‌ها شاغل به تحصیل هستند.

وی گفت: در حوزه اساتید دانشگاهی نیز یک هزار و ۸۰۰ استاد قبل از انقلاب فعالیت داشتند و بعد از انقلاب نیز ۸۹ هزار استاد در کشور فعالیت دارند و همین موارد سبب شده تا کشورمان جزو ۱۶ کشور برتر تولید کننده علم در دنیا باشد.

حجت الاسلام عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: انقلاب اسلامی در سال ۵۷ با رهبری بی همتای حضرت امام خمینی(ره) رقم خورد و این یک انقلاب الهی بود که حضرت امام خمینی(ره) در آن راستا قدم برداشت.

ایستگاه نقاشی برای کودکان، برگزاری مسابقه، جنگ شادی، اجرای موسیقی و غیره از دیگر بخش های این جشن بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد