سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 97829
|
10:03 - 1401/11/24
نسخه چاپی

معاون آموزش نهاد رهبری در دانشگاههای اردبیل:

تغییرات متون دروس معارف برای اساتید تبیین می شود

تغییرات متون دروس معارف برای اساتید تبیین می شود
معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل از برگزاری جلسه سالانه اساتید و مدیران گروه معارف اسلامی در دانشگاه های استان با موضوع تبیین تغییرات متون دروس معارف اسلامی خبر داد.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام محمد امین میکاییلی صبح امروز اظهار کرد: در مقطع کارشناسی ۶ عنوان درسی معارف اسلامی در قالب ۱۴ واحد به دانشجویان ارائه می شود و گروه معارف اسلامی زیر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها مدیریت می شود.

وی افزود: هرسال یک جلسه بین اساتید ومدیران گروه معارف اسلامی برگزار می شود که امسال نیز این جلسه با حضور معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور روز سه شنبه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل عنوان کرد: این جلسه با هدف بیان دیدگاه ها، انتقادات و پیشنهادات از سوی اساتید گروه معارف اسلامی استان برگزار خواهد شد و دو موضوع استاد معارف و متون درسی معارف جزو دستورات بازنگری این جلسه است.

حجت الاسلام میکاییلی با اشاره به طراحی تغییرات در متون دروس معارف اسلامی، تصریح کرد: تبیین رویکرد جدید آموزش معارف اسلامی. توسط معاون آموزشی که شامل تغییر در متون درسی و تاکید بر بروزرسانی روش های تدریس و استفاده از ابزار های چندرسانه‌ای، آموزش مجازی و از موضوعات جلسه گروه معارف اسلامی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد