سرویس: اقتصادی
کد خبر: 97996
|
14:39 - 1401/12/08
نسخه چاپی

استاندار اردبیل خبر داد؛

تزریق ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار جدید به راه‌های روستایی

تزریق ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار جدید به راه‌های روستایی
استاندار اردبیل از تزریق ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار جدید به راه‌های روستایی و ۲۱۰ میلیارد ریال به تکمیل زیرساخت شهرک‌های گلخانه‌ای این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های استان در راستای تکمیل نیازمندی‌های اردبیل حائز اهمیت است چرا که این اقدام را گامی در راستای تحول چهره عمرانی و اقتصادی این استان می‌دانیم..

به گزارش سبلان ما ، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل ظهر دوشنبه در نشست بررسی توسعه زیرساخت‌های استان اردبیل اظهار کرد: اردبیل در توسعه بزرگراه‌ها تا چند سال پیش در فقر به سر می‌برد که با روی کار آمدن دولت سیزدهم منابع اعتباری خوبی برای این حوزه در نظر گرفته شده است.

وی از تزریق ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار جدید به راه‌های روستایی و ۲۱۰ میلیارد ریال به تکمیل زیرساخت شهرک‌های گلخانه‌ای این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های استان در راستای تکمیل نیازمندی‌های اردبیل حائز اهمیت است چرا که این اقدام را گامی در راستای تحول چهره عمرانی و اقتصادی این استان می‌دانیم.

استاندار اردبیل نقش تکمیل و ارتقای زیرساخت‌های مختلف در پیشرفت و آبادانی استان را مهم و اساسی دانست و بیان کرد: و این موضوع طی ۱۷ ماه حضور در استانداری به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

عاملی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ارتقای راه‌های روستایی استان گفت: در ۱۶ ماه اخیر ۱۴۰ کیلومتر راه روستایی استان در ۱۶ ماه اخیر آسفالت شده و ۹۷ کیلومتر از این راه‌ها نیز بهسازی شده که نسبت به مدت مشابه قبل از آن به ترتیب افزایش ۳۸۱ درصدی و ۲۴۷ درصدی داشته است.

استاندار اردبیل افزود: همچنین اخیراً ۳۲ میلیارد تومان اعتبار جدید به حوزه راه‌های روستایی استان اردبیل تزریق شد.

عاملی با اشاره به تکمیل پروژه‌های راهداری ادامه داد: در روزهای گذشته نیز بهره‌برداری از ۱۱۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اعتباری بیش از ۱,۱۶۰ میلیارد تومان آغاز شد.

وی با اشاره به فراهم شدن زمینه‌های تأمین زیرساخت شهرک‌های گلخانه‌ای در استان اردبیل نیز بیان کرد: با هدف توسعه کشت گلخانه‌ای در استان اردبیل ۲۱ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌های گلخانه‌ای استان اختصاص یافت.

 

منبع: روابط عمومی استانداری اردبیل

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد