سرویس: اقتصادی
کد خبر: 98550
|
19:01 - 1402/02/07
نسخه چاپی

معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد:

افزایش 5 برابری تسهیلات گردشگری برای سرمایه‌گذاران

افزایش 5 برابری تسهیلات گردشگری  برای سرمایه‌گذاران
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از افزایش 5 برابری تسهیلات گردشگری خبر داد و گفت: ۱۴۱ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه گردشگری کشور انجام شده است.

به گزارش سبلان ما،نشست اقتصادی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی استان اردبیل با سفرا و رایزنان کشورهای شرکت کننده در رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در اردبیل برگزار شد.

علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست به میزان سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه گردشگری ایران اشاره کرد و گفت: مشوق‌های خوب و انگیزه‌بخشی برای جذب سرمایه‌گذار در کشور برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۰۰ موافقت اصولی در دو سال قبل به سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی ارایه شده گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۵۸۰ طرح گردشگری با با سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار و ارزش در دست اجراست.

شالبافیان در ادامه سخنان خود از افزایش 5 برابری تسهیلات گردشگری  خبر داد و گفت: اعطای تسهیلات ارزی در حوزه گردشگری خود بیانگر اولویت داشتن گردشگری در سرمایه‌گذاری است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: از ابتدای دولت مردمی تاکنون ۱۴۱ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه گردشگری ایران صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد