سرویس: سیاسی
کد خبر: 986
|
19:23 - 1391/08/11
نسخه چاپی

جانشین سپاه استان اردبیل:

استکبارستیزی ماهیت اصلی انقلاب اسلامی است

استکبارستیزی ماهیت اصلی انقلاب اسلامی است
جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ماهیت استکبارستیزی انقلاب اسلامی را عامل اصلی مخالفت استکبارجهانی با ایران دانست و گفت: استکبارستیزی ماهیت اصلی انقلاب اسلامی است.

 

به گزارش سبلانه، سردار غلام عسگر کریمیان، امروز در نشست با خبرنگاران از برگزاری یادواره شهدای عملیات والفجر 4 خبردادو گفت: این یادواره با محوریت شهید شاپور برزگر و خلبان غفور جدی اردبیلی و با هدف الگو دهی به جوانان و معرفی شهدا به نسل جوان برگزار می شود.

 

وی ماهیت استکبارستیزی انقلاب اسلامی را عامل اصلی مخالفت استکبارجهانی با انفلاب اسلامی ایران دانست و گفت: ماهیت استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران باعث شد بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن دست به توطئه بزند تا از صدور انقلاب جلوگیری کند.

 

کریمیان با اشاره به توطئه‌های آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: ایران در 34 سال گذشته از گردنه‌های مختلفی عبور کرده و استکبار جهانی هیچ‌گاه نخواهد توانست به اهداف شوم خود در ایران دست یابد  .

 

وی با اشاره به حرکتهای قومگرایی در اوایل انقلاب، بیان داشت: آمریکا می خواست با ایجاد هرج ومرج و اختلافات قومی تمامیت ارضی ایران را خدشه دار کند وجنگ داخلی راه بیاندازد که با تدبیر حضرت امام و هوشیاری مردم نقشه شوم آن ها برملا شد.

 

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل فتنه‌انگیزی دیگر آمریکا و استکبار جهانی در ایران را بعد از ناامیدی از قائله قوم‌گرایی ایجاد جریان گروهک‌های منافق اعلام کرد و افزود: چریک‌های فدائیان خلق، حزب توده، حزب رنجبران، سازمان منافقین، جبهه ملی و گروهک آزادی همگی دست پخت آمریکا در ایران بودند که به بهانه سهم‌خواهی از انقلاب باج‌خواهی می‌کردند

.

وی ظهور و بروز مقاومت مردمی در مقابل دشمن را عامل اصلی شکست متجاوزگران عنوان کرد و گفت: دشمن با توجه به وضعیت نابسامان نظامی اوایل انقلاب برنامه ریزی و طراحی قبلی وارد جنگ با ایران شدکه انتظارچنین مقاومتی را از ایرانیان نداشت.

 

کریمیان بیان داشت: عملیات والفجر 4 در سال 62 با رمز یا الله در جبهه میانی شروع شد و پس از  33 روز با موفقیت به اتمام رسید و با وجود موقعیت بهتر دشمن در بالای تپه و تعداد بیشتر نیروهای دشمن نسبت به نیروهای ایرانی، در این عملیات دشمن متحمل تلفات زیادی شد.

 

وی از تقدیم 126 شهید از استان اردبیل در عملیات والفجر 4 خبر داد و گفت: استان اردبیل در این عملیات بیشترین شهید را تقدیم ساحت مقدس جمهوری مقدس ایران کرد که شاپور برزگر و غفور جدی از شاخص‌ترین این شهدا هستند.

 

یادواره شهدای عملیات والفجر 4 با حضور سخنران کشوری ، 16 آبان ماه از ساعت 9 تا 12 در حسینه ثارالله اردبیل برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد