سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 98797
|
17:30 - 1402/02/25
نسخه چاپی

با حضور اساتید دانشگاه فرهنگیان برگزار شد؛

همایش دهه سرآمدی آموزش دانشگاه فرهنگیان در اردبیل

همایش دهه سرآمدی آموزش دانشگاه فرهنگیان در اردبیل
همایش دهه سرآمدی آموزش دانشگاه فرهنگیان با حضور اساتید دانشگاه فرهنگیان در اردبیل برگزار شد.

به گزارش سبلان ما، همایش دهه سرآمدی آموزش با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیرکل نوسازی و مدارس استان اردبیل، سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل، معاون متوسطه آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل، جمعی از مسئولین استان، سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان پردیس‌ها پیش از ظهر امروز در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.  

حسین محسنی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: امروز جایگاه و اهمیت دانشگاه فرهنگیان برکسی پوشیده نیست و فاخرترین مجموعه و با ارزشمندترین ارگان در کشور مجموعه دانشگاه فرهنگیان است بنابراین همه ما باید برای تحقق اهداف و پیشرفت این مجموعه تلاش کنیم.  

وی به ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های مدیریت استانی پرداخت و گفت: در چند ماه گذشته و با تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریتی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل شاهد تحولات چشمگیری  در زمینه تجهیز زیرساخت‌های رفاهی، آموزشی و سراهای دانشجویی در پردیس‌ها و مرکز بوده‌ایم. 

وی از تقویت و بروزرسانی و بهبود برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برای ترم بعد خبر داد.

سید ناصر اسحاقی هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: معلمی و خدمت در عرصه تعلیم و تربیت یکی از با ارزش ترین فعالیت ها است و این امر مهم نه تنها برای خود ما بلکه برای ایندگان نیز مثمر ثمر خواهد بود و شغل  معلمی انتخاب نیست بلکه یک توفیق الهی می باشد و ما معلمان باید قدر این موهبت الهی را بدانیم و شهیدان را الگوی کار خود قرار دهیم.  

کاظم دبیر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با اشاره به اهمیت دانشگاه فرهنگیان در پیشرفت جامعه گفت: به سیستم تعلیم و تربیت باید بهای بیشتری داده شود و توسعه یک کشور وابسته به پیشرفت آموزشی و بستر آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان است.  

وی تصریح کرد: معلم باید امام دانش آموز و جامعه باشد تا تعلیم و تربیت از معلم به دانش‌آموز انتقال می‌یابد، فقط مهارت‌های او نیست بلکه تمام صفات، خلقیات و رفتارهای او به دانش‌آموز منتقل می‌شود. ایشان همچنین اظهار داشت که مسئولیت آگاه کردن جامعه بر عهده معلم است و معلم باید نگاهش در تربیت نگاهی معنوی باشد و کرامت انسانی را مد نظر قرار دهد و با ایثار از داشته‌های خود، انسان‌ها را تربیت کند. 

شعرخوانی، تجلیل از اساتید، مدیران گروه، کارشناسان برترآموزش، دانشجومعلمان برتر رتبه علمی و برگزیدگان دهمین جشنواره تدریس برتر از جمله برنامه های این مراسم در اردبیل بود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد