سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98819
|
08:15 - 1402/02/30
نسخه چاپی

شهردار اردبیل:

باغ میدان بسیج اردبیل بازگشایی می‌شود

باغ میدان بسیج اردبیل بازگشایی می‌شود
شهردار اردبیل گفت: بازگشایی باغ میدان بسیج بدون تغییر کاربری یکی از درخواست شهروندان است که اقدامات لازم در این خصوص در دستور کار است.

به گزارش سبلان ما، محمود صفری شهردار اردبیل صبح امروز در بازدید از باغ میدان بسیج از آغاز زیرسازی‌ خیابان ۱۰ متری مجاور باغ خبر داد و گفت: تملک و بازگشایی باغ واقع در مابین میدان بسیج و ارتش مدت‌ها در دستور کار شهرداری بود که با آغاز زیرسازی‌های خیابان مجاور باغ، بازگشایی باغ را با جدیت هرچه تمام‌تر دنبال خواهیم کرد.  

وی گفت: بازگشایی بدون تغییر کاربری یکی از مطالبات همشهریان بود که در پاسخ به این موضوع، پس از ساماندهی‌ و اقدامات لازم بدون تغییر حتی یک متر در فضای طبیعی مجموعه، باغ در قالب تفرجگاه تفریحی در اختیار همشهریان  و گردشگران خواهد بود.

شهردار اردبیل از صدور مجوز برای فروش چند قطعه زمین در نقاط مختلف شهر و تجویز آن برای تملک باغ میدان بسیج توسط اعضای شورای شهر خبر داد و گفت: در کنار تامین منابع مالی، بازگشایی خیابان ۱۰ متری مجاور باغ گام اول برای تملک است که این خیابان، میدان ارتش به خیابان بانوان شهیده وصل و قطعا در کاهش ترافیک میدان بسیج و پل عطایی موثر خواهد بود.  

صفری از ساماندهی وضعیت فعلی باغ و اقدامات لازم جهت آبیاری درختان خبر داد و گفت: شهرداری اردبیل بنابر وظیفه ذاتی خود به حفظ فضای سبز و باغات شهری، مصمم است‌ که در این راستا حق‌آبه باغ مذکور جهت آبیاری درختان توسط شهرداری اردبیل تامین خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد