سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98937
|
15:51 - 1402/03/09
نسخه چاپی

با حضور معاون قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) برگزار شد؛

اجلاسیه شهدای شهرستان نیر+ عکس

اجلاسیه شهدای شهرستان نیر+ عکس
اجلاسیه شهدای شهرستان نیر با حضور معاون قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سبلان ما، اجلاسیه شهدای شهرستان نیر با سردار کریم علی‌نژاد معاون قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، سردار غلامحسین محمدی‌اصل فرمانده سپاه استان اردبیل، سردار تقوی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، جمعی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل، فرمانداران شهرستان‌های سرعین و نمین در سالن ورزشی شهرستان نیر برگزار شد.

شهرام محمدی، فرماندار شهرستان نیر در آغاز اجلاسیه بزرگ شهرستان نیر کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان اردبیل در جمع پرشور و کم نظیر مردم شهیدپرور گفت: امروز ما مفتخریم که از مدت‌ها پیش فضا و هوای شهرستان را عطر و بوی شهدا فراگرفته است و همه مردم این شهرستان از پیرمرد و پیرزن گرفته تا جوانان و نوجوانان خود را آماده برگزاری این اجلاسیه بزرگ کرده‌اند.

وی افزود: شهرستان نیر افتخار می‌کند که در کنار داشتن مواهب و نعمات گردشگری و بی‌نظیری همچون منطقه بولاغلار نیر، زادگاه شهدای والامقامی همچون سردار شهید محمدرضا فرهنگ است که امروز به عنوان الگو و اسوه‌ای مناسب برای جوانان و نوجوانان معرفی می‌شود.

سخنرانی، روایتگری و اجرای نمایش با موضوع شهداو دفاع مقدس و تجلیل از خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های اجلاسیه شهدای شهرستان نیر بود.

 

عکس: طاهر نجفی

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد