سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98944
|
14:54 - 1402/03/10
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

جهاد تبیین، تداوم دفاع مقدس روحانیون و علما است

جهاد تبیین، تداوم دفاع مقدس روحانیون و علما است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) گفت: روحانیون نقش مهمی در روشنگری افکار عمومی، ساخت فرهنگ ناب ملی و ترویج فرهنگ اسلامی دارند.

به گزارش سبلان ما، سردار غلامحسین محمدی اصل  فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) ظهر امروز در اجلاسیه شهدای روحانی استان اردبیل به نقش روحانیت در عرصه های انقلاب اشاره کرد و گفت: در فتنه‌های اخیر علما و روحانیون با حضور مؤثر در سنگر جهاد تبیین سعی کردند تا واقعیت‌ها را به مردم بیان کرده و وظیفه روشنگری را انجام دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: روحانیون قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سنگر ترویج فرهنگ و شهادت حضوری مستحکم داشتند و توانستند نقش بی‌بدیل خود را انجام دهند.

محمدی اصل از اردبیل به عنوان مهد تشیع یاد کرد و گفت: فرهنگ تشیع از این خطه به سایر مناطق کشور صادر شده و توسعه و ترویج آن را در مناطق مختلف کشور شاهد هستیم.

وی از شهدا به عنوان شناسنامه عزت و عظمت دیار سبلان نام برد و گفت: شهدای روحانی همچون سایر شهدا در دفاع از این مرز و بوم، جان در طبق اخلاص گذاشته و مجاهدانه در سنگرهای مختلف حاضر شدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان جنگ امروز را جنگ اندیشه‌ها، باورها و اعتقادات عنوان کرد و گفت: در این جنگ  دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا در مسیر اندیشه جوانان و نوجوانان ما انحراف ایجاد کند اما علما با روشنگری و جهاد تبیین باید سعی کنند تا حقانیت این نظام را به درستی تبیین کنند.

محمدی اصل گفت: نسل آینده باید بداند که در سایه مجاهدت‌ها یک وجب از خاک این کشور به بیگانگان داده نشد بلکه در تاریخ معاصر ایران نقطه درخشان و ماندگاری است که آیندگان از آن به نیکی یاد خواهند کرد.

وی تصریح کرد: علما در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جنگ امروز صدای ترویج اسلام و جهاد تبیین و روشنگری بوده و هستند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد