سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98954
|
18:27 - 1402/03/11
نسخه چاپی

امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان شهرستان گرمی+ عکس

امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان شهرستان گرمی+ عکس
رزمندگان دریادل ناحیه مقاومت شهرستان گرمی بعد از وقوع سیل سنگین و بی‌سابقه در مناطق مختلف این شهرستان با حضور در میدان عمل، به یاری آسیب‌دیدگان و سیل‌زدگان شتافتند تا ضمن گره‌گشایی از مشکلات بوجود آمده با حضور پر مهر و محبت خود در کنار مردم، غمخوار و یاریگر مناطق سیل‌زده شوند.

به گزارش سبلان ما، رزمندگان دریادل ناحیه مقاومت شهرستان گرمی بعد از وقوع سیل سنگین و بی‌سابقه در مناطق مختلف این شهرستان با حضور در میدان عمل، به یاری آسیب‌دیدگان و سیل‌زدگان شتافتند تا ضمن گره‌گشایی از مشکلات بوجود آمده با حضور پر مهر و محبت خود در کنار مردم، غمخوار و یاریگر مناطق سیل‌زده شوند.

غفور مظفری فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان گرمی بلافاصله بعد از فروکاهش سیل باراه‌اندازی قرارگاه جهادی در این شهرستان کمک‌رسانی به مردم را آغاز کرد.

بسیجیان جهادگر به همراه سبزپوشان حریم ولایت با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات مهندسی سپاه به رفع سریع آبگرفتگی معابر شهری و روستایی پرداخته و با هدایت آب‌های سطحی اقدام به پاکسازی معابر کردند.

گروه‌های جهادی سپاه و بسیج شهرستان گرمی نیز با اعزام پزشکان به مناطق  سیل‌زده به یاری آسیب‌دیدگان شتافتند.

موضوع قطعی آب آشامیدنی نیز از موضوعات مهم و اولویت‌دار بود که گروه‌های جهادی با تانکر اقدام به آبرسانی به منازل مناطق سیل‌زده کردند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد