سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 98958
|
18:25 - 1402/03/10
نسخه چاپی

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اردبیل:

ترویج سبک زندگی رضوی، مهمترین برنامه دهه‌کرامت بود

ترویج سبک زندگی رضوی، مهمترین برنامه دهه‌کرامت بود
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اردبیل به تشریح برنامه‌های سالروز ولادت امام رضا(ع) در اردبیل پرداخت و گفت: فراهم کردن زمینه‌ عقد‌خوانی رایگان، برنامه ابتکاری ما در راستای ترویج سبک زندگی رضوی در اردبیل بود.

علی حسن‌زاده مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما، به تشریح برنامه‌های دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا (ع) در اردبیل پرداخت و گفت: در طول دهه کرامت علاوه بر برگزاری محافل فرهنگی و مذهبی، برپایی جشن و سرور، با برگزاری نشست های تخصصی در مهدیه اردبیل به تبیین سبک زندگی رضوی در بین خانواده‌های اردبیلی پرداختیم.

وی به برگزاری جشن‌های محلی در اردبیل اشاره کرد و گفت: جشن‌های سالروز ولادت امام رضا(ع) در مساجد و حسینیه‌های اردبیل از جمله برنامه‌های نشاط‌آوری بود که در محلات اردبیل برگزار شد.

حسن‌زاده به برنامه ابتکاری ویژه دهه کرامت اشاره کرد و گفت: در این دهه  به مناسبت سالروز ولادت امام رضا(ع) با فراهم کردن زمینه ازدواج آسان، روزانه 3  زوج جوان را به خانه بخت رهنمون کردیم.

وی به لزوم فرهنگ‌سازی ازدواج سالم در جامعه پرداخت و گفت: در سالجاری تلاش کردیم تا با فراهم کردن زمینه‌های ازدواج آسان همچون ارائه تخفیف به سالن‌های برگزاری مراسم، جاری کردن عقد رایگان و  ارائه ماشین عروس به صورت رایگان زمینه‌ساز ازدواج آسان در جامعه شویم.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد