سرویس: اقتصادی
کد خبر: 99054
|
08:55 - 1402/03/19
نسخه چاپی

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های هیر

اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های هیر
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های هیر خبر داد و گفت: امسال توسعه و آبادانی بخش هیر اردبیل مورد توجه قرار دارد.

به گزارش سبلان ما ،حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی صبح امروز در بازدید از شهر هیر از  اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های هیر خبر داد وگفت:با اختصاص این اعتبارات، طرح‌های قابل توجهی در بخش هیر تعریف شده که مسئولان و مدیران دستگاه‌های مربوطه باید در سریع‌ترین زمان ممکن این طرح‌ها را اجرایی کنند.

وی اظها کرد: علاوه بر این اعتبارات، ۱۰۰ میلیارد ریال هم به شهرداری هیر اختصاص داده شد تا این اعتبارات برای توسعه شهر هزینه شود.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه برای ساماندهی جاده هیر و گرجان نیز ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است ، ادامه داد: برای زیرسازی و آسفالت جاده‌های تعدادی از روستاهای بخش هیر اعتبارات لازم اختصاص یافته تا عملیات اجرایی این طرح‌ها با هدف توسعه و آبادانی این روستاها شروع شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: بخش هیر ظرفیت بسیار بالایی در حوزه گردشگری و کشاورزی دارد و تکمیل زیرساخت‌ها دراین بخش باید در اولویت باشد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد