سرویس: سیاسی
کد خبر: 99758
|
09:09 - 1402/05/20
نسخه چاپی

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:

پیش ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل به ۴۱۱ نفر رسید

پیش ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل به ۴۱۱ نفر رسید
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از پیش ثبت‌نام ۴۱۱ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.

به گزارش سبلان ما، رضا قاسمیان رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح وضعیت پیش‌ثبت نام مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: طی 4 روز اخیر در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین ۱۹۲ نفر، حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز ۸۵ نفر، حوزه انتخابیه گرمی و انگوت ۳۱ نفر اقدام به پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: همچنین در 4 روز اخیر در حوزه انتخابیه مشگین‌شهر ۵۵ نفر و حوزه انتخابیه خلخال و کوثر هم ۴۸ نفر اقدام به پیش ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی کرده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل اظهار کرد: با توجه به اهمیت تنوع تخصص و تجربه در مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود افراد متخصص، کارآمد و متعهد وارد عرصه انتخابات شده دیدگاه‌ها و افکار خود را در معرض رقابت و انتخابات قرار دهند.

وی با بیان اینکه انتخابات فرصت مناسبی برای رشد و توسعه کشور به شمار می‌رود، گفت: از همه نخبگان استان دعوت می‌کنیم در مهلت باقیمانده اقدام به پیش ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی کنند و امیدوار هستیم شاهد حضور و نقش آفرینی ظرفیت‌های عظیم نخبگی استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال تمدید مهلت پیش ثبت نام برای داوطلبان وجود دارد، گفت: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی وزارت کشور، ساعت ۱۸ روز ۲۲ مرداد آخرین مهلت پیش ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی است و بهتر است داوطلبان بر موضوع تمدید مهلت ثبت نام حساب باز نکنند.

 

انتهای خبر/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد