سرویس: سیاسی
کد خبر: 99766
|
07:32 - 1402/05/22
نسخه چاپی

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:

آمار پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس در استان اردبیل به 643 رسید

آمار پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس در استان اردبیل به 643 رسید
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل به تشریح آمار پیش ثبت‌نام‌کنندگان مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل پرداخت و گفت: تاکنون 643 نفر در سامانه پیش ثبت‌نام انتخابات استان اردبیل داوطلبی خود را اعلام کردند.

به گزارش سبلان ما، رضا قاسمیان رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران به آمار پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: تا پایان 21 مردادماه 643 نفر با پیش ثبت‌نام داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند.

وی گفت: از کل تعداد پیش ثبت‌نام‌کنندگان در استان اردبیل 590 داوطلب مرد و 53 داوطلب زن هستند.

قاسمیان به آمار شهرستانی نیز اشاره کرد و گفت: حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین با 312 نفر بیشترین ثبت‌نام‌کنندگان و شهرستان خلخال و کوثر با 82 داوطلب کمترین آمار پیش ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: شهرستان پارس‌آباد و بیله‌سوار و اصلاندوز 111 داوطلب، گرمی و انگوت 54 داوطلب و مشگین‌شهر با 84 داوطلب در رتبه‌های بعدی آمار پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

قاسمیان در ادامه سخنان خود به میزان تحصیلات داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: از میزان 643 داوطلب 445 نفر دارای کارشناسی ارشد، 109 نفر دارای دکتری تخصصی و 11 حوزوی هستند.

 

انتهای خبر/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد