سرویس: سیاسی
کد خبر: 99788
|
17:41 - 1402/05/23
نسخه چاپی

دبیرکل هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان اردبیل:

مقاومت ۳۳ روزه حزب‌الله، یادآور شکست ابهت رژیم صهیونیستی است

مقاومت ۳۳ روزه حزب‌الله، یادآور شکست ابهت رژیم صهیونیستی است
دبیرکل هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: روز مقاومت اسلامی تداعی‌گر ۳۳ روز مقاومت و پایداری حزب الله در جنوب لبنان در تقابل با رژیم غاصب صهیونیستی و یادآور شکست ابهت پوشالی این رژیم کودک‌کش است.

 پویا حاجی‌وند دبیرکل هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما، با بیان اینکه روز مقاومت اسلامی تداعی‌گر ۳۳ روز مقاومت و پایداری حزب الله در جنوب لبنان در تقابل با رژیم غاصب صهیونیستی است، گفت: این روز یادآور شکست ابهت پوشالی این رژیم کودک‌کش است.

وی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، مقاومت حزب الله در جریان جنگ ۳۳ روزه عزتی والا برای جهان اسلام و عرب است چراکه در روز ۲۳ مرداد ماه که روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخت و در نهایت بذر مقاومت ثمره داد.

حاجی‌وند روز مقاومت اسلامی را یادآور ۳۳ روز مقاومت و پایداری حزب الله دانست و افزود: جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان و پایداری و مقاومت آنها در برابر رژیم غاصب صیهونیستی علاوه بر قدرت نمایی حزب الله و پیروزی اراده و ایمان بر زور و زر اربابان قدرت به نوعی تداعی‌گر نقشه راه انقلاب اسلامی و نشات گرفته از نهضت مردم ایران در مقابل رژیم ستمشاهی پهلوی بود.

دبیرکل هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه شکست دشمن صهیونیستی با ایستادگی حتمی است تصریح کرد: این روز تاریخی علاوه بر اینکه یک رویداد بزرگ و قابل توجه نظامی در تاریخ محسوب می‌شود، به جهت تحقق راهبرد مقاومت امام خمینی(ره) و تداوم آن به رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله) اهمیت می‌یابد و در واقع مقاومت و پایداری تنها گزینه حل مساله فلسطین و فراتر از آن، راه حل اسلام حقیقی در تقابل با استکبار است.

حاجی‌وند با اشاره به ابعاد مختلف واکاوی جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان با رژیم غاصب اسرائیل، بیان کرد: در تحلیل و بررسی ابعاد و زوایای مختلف جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان با رژیم غاصب اسرائیل که به نبرد "ترموز" معروف است باید توجه داشت که این حادثه تاریخی بزرگترین شکست ارتش عبری، رویایی ایران و آمریکا و همچنین ننگ تاریخی برای ارتشی قدرتمند محسوب می‌شود که جلوه‌هایی از توکل به خدا و امدادهای غیبی را در طول تاریخ نمایان کرد.

وی گفت: بی‌تردید تنها راه حل مسأله فلسطین، تداوم انتفاضه، ایستادگی و مقاومت در برابر جبهۀ سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا، نفی مطلق هر نوع سازش و تسلیم تا محو غدۀ سرطانی اسرائیل، بازگشت آزادگان فلسطینی از اقصی نقاط دنیا و برگزاری همه پرسی فراگیر و آزاد برای تضمیین آینده این کشور با تحقق راهبرد همه فلسطین برای همه مردم فلسطین است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد