سرویس: سیاسی
کد خبر: 90556
|
20:47 - 1400/02/28
نسخه چاپی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل :

اردبیلی ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین فردا تجمع می کنند

اردبیلی ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین فردا تجمع می کنند
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:در محکومیت رژیم اشغالگر قدس و حمله وحشیانه به غزه،تجمع اعتراضی فردا در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش سبلان ما ،حجت السلام حسن باقری عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: تجمع مردم ولایتمدار و شهید پرور اردبیل در محکومیت رژیم اشغالگر قدس و حمله وحشیانه به غزه،فردا روز چهارشنبه راس ساعت ۱۰ صبح در پیاده راه شهیدگاه اردبیل برگزار می شود.

وی بیان کرد:این تجمع مردمی با کسب مجوز از ستاد مدیریت بیماری کرونا و با رعایت کامل دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد:امروز جهانیان شاهدند که مردم مظلوم فلسطین در برابر یورش وحشیانه رژیم اشغالگر قدس جانانه ایستاده‌اند و مظلومانه قتل عام می‌شوند، این اتفاقات به طور قطع بشارت آزادی قدس شریف را می‌دهد.

باقری با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایت صهیونیست ها،افزود:اگر چه سردمداران استکبار در برابر وحشی گری رژیم اشغالگر قدس سکوت اختیار کرده‌اند ولی ملت‌های آزاده دنیا بیش از هر زمانی این جنایات را محکوم کرده و تنفر خویش را از این رژیم کودک کش ابراز می دارند.

وی گفت:مردم انقلابی اردبیل همگام با سایر ملت‌ها از شهر دارالارشاد اردبیل با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خویش را از جنایات اسرائیل ابراز داشته و اعلام خواهند کرد که فلسطین تنها نیست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد:آرمان امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی همواره برچیدن و پاک شدن غده سرطانی رژیم صهیونیستی از روی زمین است که در این راستا مردم انقلابی اردبیل،فردا اوج نفرت و انزجار خود را از این رژیم کودک کش اعلام می کند.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد