سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 97581
|
14:59 - 1401/11/05
نسخه چاپی

معاون استاندار اردبیل:

برنامه‌های دهه فجر امسال زیر پرچم کنگره شهدا برگزار می‌شود

برنامه‌های دهه فجر امسال زیر پرچم کنگره شهدا برگزار می‌شود
معاون استاندار اردبیل از برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال زیر پرچم کنگره شهدا خبر داد و گفت: سعی می کنیم علاوه بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، فرهنگ شهادت هم در جامعه ترویج شود.

به گزارش سبلان ما ، رضا قاسمیان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری اردبیل ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان اردبیل گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید با برگزاری برنامه‌ها و جشن‌ها در این راستا گامهای جدی برداشته شود.

وی به برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل اشاره کرد و گفت:  باید برنامه‌های دهه فجر امسال زیر پرچم این کنگره برگزار گردد تا علاوه بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، فرهنگ شهادت هم در جامعه ترویج شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری اردبیل افزود: حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف بویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر دشمنان انقلاب را از اقدامات خصمانه‌شان مایوس کرده و آنها را مجبور به عقب نشینی از اهداف و برنامه های شوم‌شان خواهد کرد.

قاسمیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی مردمی‌ترین حکومت در جهان است و باید در دهه فجر دفاع از اسلام، حفظ جایگاه رهبری و تقوای حداکثری در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد، گفت: این انقلاب متعلق به مردم است و ضروری است که مردم با حضور در این برنامه‌ها از خدمات عمومی دولت و انقلاب مطلع شوند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد