سرویس: سیاسی
کد خبر: 98023
|
12:12 - 1401/12/11
نسخه چاپی

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

افشای چهره پیچیده‌ترین نفوذی‌های دشمن، بزرگترین غنیمت حوادث اخیر بود

افشای چهره پیچیده‌ترین نفوذی‌های دشمن، بزرگترین غنیمت حوادث اخیر بود
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از حوادث اغیر به عنوان غنیمت بزرگ برای نظام اسلامی نام برد و گفت: تدبیر حکیمانه رهبرمعظم انقلاب باعث شد پیچیده ترین عوامل نفوذی دشمن در سیستم اداری کشور شناسایی و رسوا شوند.

به گزارش سبلان ما ، مهدی عیسی زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات‌های بدر و خیبر و شهدای شمالفرب و مدافعان حرم تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل به روایتگری دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی جهنم دره سی شمالغرب پرداخت و گفت: رزمندگان اسلام با سبک‌ترین سلاح‌های موجود در کشور برابر ارتش از دندان تا بن مسلح رژیم بعث ایستادند و با اتکا به خداوند متعال سرافراز از میدان مبارزه ای که 37 کشور از ان پشتیبانی می‌کرد بیرون امدند.

وی به دشمنی های استکبار با ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان این مرز و بوم بدانند که ملت ایران برای تشکیل دولت جهانی امام زمان(عج) قیام و انقلاب کرده و تا تحقق این آرمان عقب نخواهد نشست.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ملت ایران به همراه شهدای گرانقدر در دجله و فرات وضوی خونین گرفته و تا تحقق ارمان های انقلاب اسلامی با ظلم استکبار مبارزه خواهد کرد.

وی به اغتشاشات اخیر نیز اشاره کرد و گفت: تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوادث اخیر بهارین فرصت و بزرگترین غنیمت برای شناساییعاملان نفوذی دشمن در بدنه دولت بود چراکه حوادث اخیر نقاب از چهره عوامل دشمن برداشت و انها را رسوا کرد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد