دوشنبه 1403/02/31 15:45 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 16
1403-02-20 13:49 - شماره خبر : 163 0
هم‌زمان با روز هلال‌احمر؛

اولین یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار شد

اولین یادواره ۳۲ شهید امدادگر استان اردبیل و تجلیل از تلاش‌گران حوزه سلامت، هم‌زمان با هفته صلیب سرخ و روز هلال‌احمر در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اولین یادواره ۳۲ شهدای امدادگر استان اردبیل و تجلیل از تلاش‌گران این حوزه صبح امروز هم‌زمان با هفته صلیب سرخ و روز هلال‌احمر در سالن ولایت اردبیل با حضور سردار محمدی اصل فرمانده کل سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل، بنیاد شهید، امور ایثارگران و دیگر نهادهای دولتی استان برگزار شد.

 
 حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل در این مراسم به ۳۲ شهدای امدادگر استان اردبیل اشاره کرد و گفت: امدادگرانی که در جنگ تحمیلی ۸ سال دفاع مقدس بودند علاوه بر خودشان که دردی به همراه داشتند التیام‌بخش مجروحان جبهه حق بودند و از خودگذشتگی می‌کردند.

 
 وی افزود: ما در کل کشور ۲ هزار و ۵۰۰ شهدای امدادگر داریم که ۳۲ تن از آن‌ها شهدای امدادگر استان اردبیل است که قبل از اقدام به برگزاری این مراسم ۴ تن از آن‌ها شناسایی شده بود که امروز در این مراسم به ۳۲ شهید امدادگر استان افزایش یافت.

 
 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: برای قدردانی باید یادمان شهدای امدادگر استان اردبیل همان‌طور که در درمانگاه امام رضا و امام سجاد و سپاه استان اردبیل نصب شده است در بیمارستان و مرکز استان اردبیل نصب شود و همچنین کتابی دراین‌خصوص به نام ناز طبیبان گردآوری و تألیف شده است که امروز در این مراسم رونمایی می‌شود.

سردار رحیم نوعی اقدم نیز در این برنامه گفت: شهدای امدادگران هلال‌احمر فرشته نجات مجروحان ۸ سال دفاع مقدس بودند که این نشان از انسانیت، شجاعت، ایثار، دلسوزی، وفا و ازخودگذشتگی آنها دارد.

 فرمانده کل سابق سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان داشت: افرادی که به‌صورت داوطلبانه عضو هلال‌احمر هستند در زمان بحران‌ها بدون تمنا با انسانیت، اخلاق و انسان‌دوستی و کمک به همنوعان خود با باور اعتقاد ورود می‌کنند که این حضور و خدمت نشان از تربیت خانوادگی آنها است.

اولین یادواره ۳۲ شهدای امدادگر استان اردبیل و تجلیل از تلاش‌گران این حوزه از کتاب ناز طبیبان رونمایی شد.

انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/4Aq1k
اخبار مرتبط

با اقدام تحسین‌برانگیز یک دهه هشتادی؛

جوان اردبیلی با هدیه تولدش زندانی آزاد کرد

1403/02/30 21:57

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر:

امام رضا حیا را در جامعه گسترش داد

1403/02/30 20:25

همزمان با دهه کرامت انجام شد؛

روستای آتشگاه سرعین میزبان پرچم حرم رضوی

1403/02/30 12:05

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر