دوشنبه 1403/02/31 08:50 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 2
1403-02-17 09:53 - شماره خبر : 121 0
فرماندار پارس آباد:

پارس‌آباد آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

فرماندار پارس‌آباد گفت: برای دوره دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است و هیچ مشکلی از بابت کمبود صندوق و عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی نداریم.

جابر جهابین در گفتگو با «سبلان ما»، اظهار کرد: بیش از ۶ هزار نفر از عوامل اجرای انتخابات آماده برگزاری انتخابات دوره دوم مجلس شورای اسلامی در شمال استان اردبیل در شهرهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوزهستند.

وی گفت: برگزاری انتخابات سالم، پرشور با حضور حداکثری مردم مهم‌ترین راهبرد دولت است که اجرایی‌شدن این رویکرد در شهرستان هدف‌گذاری شده و به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

فرماندار پارس‌آباد تصریح کرد: تبلیغات دو نماینده منتخب مردم در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز تا ۲۴ ساعت قبل از شروع رأی‌گیری آزاد است و ۲۴ ساعت مانده به زمان رأی گیر تبلیغات قطع خواهد شد.

 ۲۷۶ شعبه در مرحله دوم انتخابات در پارس‌آباد فعال است

وی خاطرنشان کرد: برای دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که هیچ مشکلی از بابت کمبود صندوق و عوامل اجرایی و نظارتی و بازرسی نداریم.

جهان‌بین افزود: مشارکت مردم یکی از مهم‌ترین موضوعات و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات است که مردم ولایت‌مدار ما با حضورشان دوباره در این رویداد سیاسی انجام‌وظیفه می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی بی حاشیه و سالم را در حوزه انتخابیه برگزار کنیم، گفت: تعامل و هماهنگی خوب مجموعه فرمانداری، هیأت اجرایی و شورای نگهبان در شهرستان چشم‌انداز خوبی را برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم و مشارکتی ایجاد کرده است.


 فرماندار پارس‌آباد تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در باره انتخابات به چهار راهبرد رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت اشاره فرمودند که آنچه بر عهده ملت است مشارکت انتخاباتی است که بسیار مهم است.

 وی عنوان کرد: همه ما باید تابع قانون و پاسدار رأی مردم باشیم و فضای جامعه را با ایجاد شور و نشاط سیاسی برای افزایش حضور مردم در انتخابات فراهم کنیم.

 رئیس شورای تأمین شهرستان پارس‌آباد گفت: دوره اول انتخابات بیشترین میزان مشارکت مردم در انتخابات استان اردبیل را داشتیم که بدون حاشیه و سالم برگزار شد و دوره دوم نیز روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه امسال با حضور پرشور و گسترده مردم برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/ 

https://www.sabalanema.ir/short/NBdDW
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر