دوشنبه 1403/02/31 11:06 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 7
1403-02-20 05:55 - شماره خبر : 158 0
امیدعلی رعنایی:

۴ سال آینده ۱۰ هزار شغل ایجاد می‌کنم

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز گفت: ایجاد شغل برای ۱۰ هزار نفر در شهرهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز و بخش‌ها و توابع دیگر را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

 امیدعلی رعنایی، نامزد دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در گفتگو با خبرنگار «سبلان ما» گفت: مغان باتوجه‌به موقعیت ممتازی که دارد سرشار از ظرفیت‌های اقتصادی است از ارس تا بالقارود، زمین‌های بسیار حاصلخیزی دارد؛ کشت و صنعت مغان، شرکت پارس، منطقه آزاد مغان، گمرک، نفت و مهم‌تر از همه نیروی انسانی بسیار سالم، پاک‌دست، نخبه متعهد و متخصص همه اینها ظرفیت‌هایی است که مغان را تبدیل به قلب تپنده اقتصاد کشور کرده است.

 وی افزود: با وجود تمام ظرفیت‌های بکر و ناب مغان، اشتغال مهم‌ترین دغدغه مردم شمال استان اردبیل است؛ ازاین‌رو برای ۱۰ هزار نفر که از نبود شغل رنج می‌برند ایجاد شغل خواهم کرد و این موضوع شعار نیست؛ بلکه طبق تحقیق و برنامه‌ریزی ۳۰ استاد دانشگاه‌های کشوری و استانی برنامه‌ای را تدوین کرده‌ایم که عملیاتی خواهد شد.

رعنایی تصریح کرد: ان‌شالله بر اساس ظرفیت مغان بیشتر از این تعداد برای جوانان اشتغال فراهم خواهیم کرد.

 خداحافظی با بیکاری مغان با احیای کشت و صنعت و اکتشاف نفت

 وی افزود: بحث تولید در مغان یکی از ضرورت‌های امروز جامعه ماست که می‌تواند با ایجاد صنایع تبدیلی بیکاری را در مغان ریشه‌کن کند.

 کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات حوزه پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سوار تأکید کرد: احیای کشت و صنعت مغان و بحث اکتشاف نفت مغان یکی از کارهای بسیار مهمی است که می‌تواند کمک کند تا جوانان مظلوم و محروم مغان با بیکاری و سایر مشکلات خداحافظی کنند.

 وی در خصوص مشکلات کشاورزان منطقه مغان گفت: یکی از مشکلات مهمی که امروز کشاورزان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند بحث حقابه مغان است که این مشکل سالیان سال است کشاورزان را در مضیقه قرار داده و خسارت میلیاردی را بر آنها تحمیل کرده است.

 رعنایی خاطرنشان کرد: خسارت به کشاورزی مغان ازاین‌جهت نیست که مغان کمبود آب دارد؛ بلکه مغان سرشار از آب و این نعمت الهی است؛ اما سوءمدیریت است که به‌شدت کشاورزان را رنجیده‌خاطر کرده است.

 ۲ جاده شاهرگی مغان باید اتوبان شود

 این دواطلب راه‌یافته به دور دوم انتخابات حوزه پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سواراضافه کرد: راه‌های مواصلاتی مغان یکی از مسائل مهمی است که موجب نگرانی مردم شده است؛ این منطقه دو جاده بسیار مهم و حیاتی دارد که شاهرگ‌های اقتصادی مغان به شمار می‌روند و هر دو باید اتوبان شود.

 رعنایی به اهمیت ۲ جاده به‌عنوان شاهرگ مغان اشاره کرد که اگر این ۲ جاده شاهرگی مغان تقویت شود تأثیر بسیاری در جذب سرمایه‌گذار به مغان خواهد داشت و هم سبب کاهش تلفات جاده‌ای که هر روز شاهد ازدست‌رفتن جوانان هستیم خواهد شد و با ایجاد بارانداز ریلی هم برای جوانان اشتغال ایجاد می‌شود و هم به کشورهای اوراسیایی محصولات مغان را خواهیم فرستاد.

 احداث بیمارستان اصلاندوز یک ضرورت است

 نامزد دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مورد مشکلات پیش روی شهرستان اصلاندوز گفت: مردم غیور مغان ۴۵ سال است با تمام وجود تمام مشکلات پشت نظام ایستاده‌اند و جان‌فشانی کردند و فداکاری می‌کنند اصلاندوز سالیان سال است از بیمارستان محروم است، یکی از اساسی‌ترین مشکلات مردم اصلاندوز نداشتن بیمارستان است که قطعاً اهالی انتظار دارند نماینده مجلس هم در حل این مشکل پیشقدم شود که من به مردم اصلاندوز قول می‌دهم که پیگیر حل مشکل جاده و بیمارستانشان باشم .

 وی ادامه داد: بحث فضای ورزشی فضای تفریحی تفرجگاه‌هایی جز نیازهای ضروری مردم مغان است که ما یک موقعیت بسیار ممتازی داریم، رودخانه ارس و بالخارود برای تفرجگاه بهترین فضا را دارد که نیازمند سرمایه‌گذاری است و این امر مهم حتماً برای رفاه حال مردم مغان اتفاق خواهد افتاد.

  مشکل آب و جاده عشایر باید حل شود

 رعنایی در مورد مشکلات عشایر و روستاهای مغان گفت: عشایر مظلوم ما امروز از نظر جاده‌ای و آب شرب مشکل دارند و ما با حساسیت تمام این‌ها را دنبال خواهیم کرد، روستاهای اطراف پارس‌آباد واقعاً از نظر آب شرب و آب کشاورزی و جاده‌های مواصلاتی مشکل دارند که وظیفه داریم به‌عنوان منتخب مردم این موضوع رو دنبال بکنیم.

 بیکاری جوانان را قطعاً پیگیر خواهم بود

 وی در مورد مشکل بیکاری جوانان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که قطع و یقین در مجلس دنبال خواهیم کرد بحث بیکاری جوانان مظلوم و بیکار و محروم و مغان است؛ باتوجه‌به ظرفیت‌هایی که در مغان وجود دارد اعم از شرکت پارس، کشت و صنعت و دامپروری مغان و در کنار آنها گمرک و منطقه آزاد که در آستانه

 استقرار است و بحث اکتشاف نفت، همه این‌ها را تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.

 من از ۳۰۰ نفر از اساتید مشاوره خواهم گرفت

 نامزد دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی از چند سرمایه‌گذار و بیش از ۳۰ نفر از اساتید برجسته کشوری در بحث مطالعه برای ایجاد صنایع تبدیلی و کارگاه‌های زودبازده کمک خواهم گرفت.

 وی اضافه کرد: قدرت درون‌زای کشور را به فضل پروردگار احدیت دنبال خواهیم کرد.

 رعنایی تصریح کرد: مجلس جای بسیار مهمی است و مجلس می‌تواند با ارائه انواع طرح‌ها و بررسی دقیق کارشناسانه همه لوایح دولت آنچه که به نفع محرومان و مستضعفان است را تصویب کند و من نیز به جد خواهم کرد.

 وی اضافه کرد: نماینده به‌عنوان منتخب مردم باید صدای رسای مردمش باشد، فریاد بلند مردم باشد و با عنایت پروردگار احدیت و حمایتی که مردم با رأی خودشان اگر انتخاب شوم خالصانه و صادقانه در افزایش رضایت مردم و اینکه سفره مردم از این وضعیت عبور کند و رنگین شود و جلب رضایت مردم حرکت خواهم کرد.

 نامزد دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در ادامه گفت: تلاش خواهیم کرد صادقانه به خالصانه در خدمت  مردم خوب مغان باشیم، به فضل پروردگار امروز در جهت رفع مشکلات آموزش ورزش، بیمه کشاورزی، کارگران و حقوق کارگران قوانین خوبی مصوب شده است و روند این قوانین در جهت اصلاح قوانین دست‌وپاگیر برای تولیدکنندگان است و امیدواریم در مجلس دوازدهم نیز قوانینی تصویب شود که گره‌گشا باشد.

 رعنایی پرواز هواپیمایی را از جمله مهم‌ترین دغدغه مردم مغان دانست و افزود: مشکلات فرودگاه پارس‌آباد در اولین سال در صورت انتخاب‌شدن حل خواهم کرد.

 مغان سرشار از ظرفیت‌های تولیدی است

  این داوطلب دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در پایان گفت: به مردم مغان قول می‌دهم که در راستای افزایش رضایت‌مندی کار کنم، مغان قلب من است، مغان از نظر تاریخی همیشه آوازه‌اش جهانی بوده، مردم مغان هم مثل نام مغان آوازه‌شان جهانی است.

 وی گفت: در دور دوم انتخابات نیز مردم از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و به‌دوراز طایفه‌گرایی به کسی رأی خواهند داد که صدای مردم و فریاد رسای مردم باشد و برای سربلندی مغان گزینه اصلح خودشان را انتخاب کنند.

 انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/4ZR0X
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر